Michelle 4e... Ik vind het echt niet terecht.. En Tamara... Alles wat hier al gezegd is haha. Zij moet een keer op der plek gezet worden. Toen ze won was het ook de eerste keer dat ik haar ECHT zag lachen!
Mensen worden op tv zo anders neer gezet dan ze in het echt zijn. Er is heel veel geknipt en geplakt in zo'n serie. Tamara is, voor zover ik weet, een hele lieve meid.
Wat ben ik blij dat ik niet heb gekeken vanavond! Was er al bang voor dat die tr*t zou winnen, dus ben heel gelukkig dat ik mezelf die frustratie heb bespaard
Had verwacht dat Tamara zou winnen, ze is het meest zelfverzekerd en dat is wel goed voor de internationale scene. Maarja, ik vind haar zo echt niet mooi, veel te donkere wenkbrauwen. Op die strandshoot (witte blousje op Ibiza?) vond ik haar wel weer heel mooi. Riquelle komt er ook wel denk ik, al zal ze eerst wat volwassener moeten worden. Elise vond ik ook echt heel erg goed!
Ieuwwww ik snap niet dat elise tweede is. Ze is niet echt mooi en als models ook niet zo goed. Haar karakter mag ik al helemaal niet. Jammer dat riquelle niet heeft gwonnen maar Tamara had het ook wel verdiend. Van Michelle snap ik het wel, ze was te gewoontjes en als model mag je wel wat meer pit hebben
Wat was ik jaloers op die slanke meiden. Zij zo mooi en slank. Zat ik daar met een zak chips en dukke pens voor de buis. sorry moest dit even kwijt
Pff jammer zeg.. Michelle 4e, had ze dus echt niet verdiend! Vond haar echt de beste. Tamara is prachtig, ze zegt dit alleen ook te vaak iets van zichzelf.. Jammer.. Valt toch iedere keer weer tegen wie dr wint
Helemaal mee eens! Jammer dat ze ook nog gewonnen heeft. Ik dacht het eigenlijk wel ik kon bijna janken omdat ik het niet leuk vond
Ik wist vanaf dat ik heb gekeken al dat Tamara zou winnen, en zijzelf volgens mij ook al. Ik vind haar behoorlijk arrogant overkomen. Had gehoop op Michelle, 4de plaatst vind ik niet terecht, vond die riquelle echt slechter, echt zo een guppie.
Ik zou maar wat graag een 'dikke pens' willen hebben... Hoe irritant Tamara ook is, ze is wel terecht de winnares.
Zodra duidelijk was dat Tamara won heb ik gezapt, hoe terecht ze ook de winnares is, ik vond haar echt heel vervelend.. Had het Michelle meer gegund..
Wat een slechte show gisterenavond. Daphne is niet goed in liveshows presenteren. Het was al vanaf het begin duidelijk dat hoe heet ze zou winnen, maar ik vind haar niks. Die wenkbrauwen, ziet er niet uit.
Helemaal mee eens! Ik heb meteen weggezapt na de bekendmaking, ik kon die arrogante zelfvoldane kop van Tamara gewoon niet aanzien... En de show was zo saai dat ik ondertussen gewoon een goed boek gelezen heb..
Er zijn hier zat meiden die heeeeel graag er net als jou bij willen zitten Dan doe je het toch zonder zak chips ?
Zat ook in m'n joggingbroek met een dikke pens en een bak chips op de bank, heerlijk Ben ook niet blijven hangen, was niet het leukste seizoen...maar eerlijk is eerlijk, krijg het bijna m'n strot niet uit maar oké: wel een terechte winnares. Zij en Riquelle hebben de meeste kans internationaal door te breken.
ik vond het deze keer niet zown boeiende serrie tamara was het al over duidelijk,, zoo vervelend michelle had ik t meer gegun niet gezeurd weinig in beeld geen geklets. miss te schuw? op naar volgend jaar