Hollands Next Topmodel 2011

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by brabbel1988, Sep 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Het lijkt zp wel :p

Ik kijk ook weer.... veel arrogantie en veel enge dunne lijfjes... niks vrouwelijks meer aan. Plus-size is bij hun iemand met maat 36 geloof ik dus dat schiet ook niet op. En er is bijna niks fijners dan lekker in je joggingbroek met een zak chips commentaar leveren op de modellen :D

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

hihi idd is idd zo heerlijk makkelijk..

Volgende week make overs das leuk al dat gejank om haar, dan kan je zien hoe oppervlakkig de meeste zijn, het is maar haar denk ik dan, het groeit wel weer aan!

3. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik vond het altijd wel een leuk programma maar weet nog niet of ik het nu echt helemaal gaat kijken!
    Dat gegil steeds door die meiden etc...
    Als ze maar iets zien beginnen ze te gillen.

En ikv ind ook echt niet iedereen knap!

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    zou er ook niet de helft geregiseerd zijn?

5. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Denk het ook wel hoor dat dat moet!

6. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het ook altijd erg leuk om te kijken. Dat geschreeuw en gegil van die meiden en die bitchfights... heerlijk.:D

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Tis rustig hier...

Wat heb ik medelijden met nancy! Dit zit ook totaal niet lekker in haar vel geloof ik...

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vind die nancy maar raar eerlijk gezegd en niets hebben ook.
    ben ook blij dat die claudia er uit is. vond ik ook niks.

verder

roxanne?? ook niks
    mandy: wel apart gezicht maar dat haar. bah bah
    michelle: lief mooi meisje maar niks speciaals, geen model
    mieke: echt een knappe meid
    elise: bah nare trut vind ik dat
    tamara: tja knappe meid Op die wenkbrauwen na maar pff wel een beetje een air.
    riquelle: knappe meid, heel apart maar wat een mafketel zeg

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik moet heel de tijd naar haar lippen kijken, mijn man en ik zeggen net dat het net is of we naar een aquarium kijken, zo'n vis met van die grote hangende lippen :p ik blijf er naar kijken, maar goed vind haar zoiezo irritant dus dat scheelt.

Ik vind Riquelle wel goed maar een beetje raar maar goed ze is ook jong, ik vind die ene aflevering waar ze had gedronken ook niet normaal, maar ook van de studio / opname crew niet normaal, een 16 jarige mag niet drinken dus moet minimaal een chaperonne mee model of geen model, die ouders vertrouwen jullie programma wel een minderjarig kind toe die wel in de gaten gehouden moet worden, als onze dochter model zou worden zou ze ook een chaperonne meekrijgen (of ze dat nu leuk vind of niet, heel veel beroemde modellen hebben dat ook gedaan neem bv Tyra banks alleen al)

10. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik vind het bijna allemaal irritante meiden
    die wat vorige week opstapte.. jildis... is de dochter van een lerares van mijn zoons..
    ik vind die Mandy heel aardig.. die Tamara vind ik niet vrouwelijk, Elise.. brrr.. die Riquelle.. tja.. vind het een beetje verknipte meid.. ze mag dan wel jong zijn maar nu al zon attitude..

11. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Irriteer me mateloos aan die Nancy, maar vind het ergens wel weer zielig hoe iedereen tegen haar tekeer gaat.
    En vooral dat straattaal, zo niet professioneel.

Ik vind Riquel wel wat aparts hebben, denk dat zij het ver gaat schoppen.

Zag ergens een andere fotoshoot van Nancy met lang haar.
    Daar ziet ze er echt stukken beter uit.. ( Ze had ook haar mond dicht dus dat scheelt)

Heerlijk he commentaar geven:p

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Ik vind die Nancy helemaal niks, ik vind haar ontzettend lelijk.
    Michelle zie ik niet echt een model in.
    Mieke vind ik wel echt een mooie meid en ik denk dat zij heel ver kan komen.

13. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,674
    1
    0
    Gatver... die Tamara... wat een ongeloofelijk arrogante muts! Echt... ze vind zich zo geweldig! Hoop dat die er snel uit gaat.

Nancy... vreemde meid. Ook niet knap ofzo.. vind het net een manwijf haha!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oh praat me niet van Nancy snap niet wat ze daar doet. Ik vind haar zo niet knap.

Riquelle (weet niet hoe je het schrijft) mag van mij wel winnen of Tamara (dat is toch dat meisje dat op Brooke Shields lijkt?) Die vind ik ook mooi. Haar karakter wat minder soms, dat wel.

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Ik vind het zoooo irritant dat Daphne iedere keer zegt: "... maakt nog steeds kans op de titel VAN hollands next top model"..

echt ik erger me daar zo aan haha ;)

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik vind nancy ook niet knap hoor maar je ziet heel erg aan haar houding dat zij psyschisch niet sterkt is.

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik vind Elise een trut ;)

18. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik ook! En claudia is er lekker uit met dr grote bekkes

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja vind het ook niet zo'n leuk mens, echter ze is wel aardig "straight forward" en op zich houd ik daar wel van, ze is een van de weinige die toegaf dat ze wat verkeerds had gezegd en de rest durfde dat niet, dus daar is ook wat voor te zeggen, maar zie mezelf geen vrienden met haar worden ;)

20. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik vind Elise een trut met lelijke foto's. Tamara vind ik nogal arrogant. Riquelle vind ik heel mooi maar totaal gestoord en nogal dom soms. Ik zou niet weten wie er wint maar ik hoop misschien Mieke..De enige die enigzins normaal is.

En Nancy vind ik erg lelijk,vooral die tanden. Ook dat korte haar is niet mooi. Ik word wel helemaal naar van hoe die andere wijven tegen haar doen. Was zelf allang naar huis gegaan.

Share This Page