Ik hoop dat Tamara gaat winnen, ze is prachtig, zelfverzekerd, staat stevig in dr schoenen, een echte topmodel. Met die eigenschappen mag je best arrogant zijn
volgens mij weet ik wel wie er volgende week eruit gaat... ffftt in mijn gezicht hahaha.. oke riquelle is helemaal niet serieus ze maakt er een potje van maar toch doet ze het wel goed. ze is alleen nog een opstandig pubertje van 16 die tamara pfff ook al is ze knap...wat een arrogante doos..daarom hoop ik niet dat ze wint alleen door haar gedrag.
ik vind dat je op geen enkele manier je boven mensen moet verheffen en dat niemand beter is dan iemand anders.
gatverdarrie nou ik hoop dat die tamara en elise echt niet winnen. gewoon kutwijven zijn het. zon trut als tamara he?? oooh die had ik allang een keer gebeukt! dat arrogante smoeltje is wat blauwer maken. hihihi van mij mag michelle of mieke winnen die nancy vind ik niet mooi, riquelle wel maar ja... wat moet je daar nog over zeggen
men wat is die tamara een bitch zeg die riquelle geeft 6x aan dat ze GEEN kaart kan lezen (oke btje dom) maar dan gaat ze doen alsof ze haar moeder is, dom mens hihi, zoveel moeite is het niet kaart lezen, maar nee ze had alles gedaan zeg en riquelle heeft nog wel kans denk ik in vorige afleveringen waren degene die moeilijk waren ook ver bovenaan geeindigd kijk naar sylvia die dronk wat af hihi kreeg steeds op haar flikker en is wel hoog geeindigd!
Hoop echt dat Riquelle er snel uit vliegt, dan mag Tamara van mij wel winnen. Vind Riquelle 10x irritanter dan Elise of Tamara. Krijg echt kriebels van hoe ze praat/beweegt/lacht.
brrr ..die Tamara vindt ik echt irritant, en die wenkbrauwen Echt vindt dat geen gezicht, je ziet eerst wenkbrauw en dan pas haar ogen..
Tamara doet het heel goed als model maar vind ik haar sympathiek, niet echt....vind het eigenlijk wel een slecht modellenseizoen.
mee eens erger me groen en geel aan Tamara. Vond haar eerst mooi om te zien maar echt door hoe ze doet vind ik haar steeds lelijker worden. Elise vond ik vanaf het begin af aan al een bitch leuk om te zien maar ook weer door haar karakter word ze lelijker. Ze zijn zo kinderachtig samen. Ze zijn zo bang voor concurrentoe. Ze denken dat ze heel volwassen zijn maar zullen over een aantal jaar zelf wel kunnen zien dat ze dat juist niet zijn. Anderen uitlachen en expres van hun stuk proberen te krijgen is juist onvolwassen en getuigd wel dat ze bang zijn dat ze gaan verliezen. Sorry ik wilde even gal spuwen haha! Riquelle is vaak jong in haar gedrag maar ik vind wel dat alles op haar word geschoven waardoor ze juist fouten maakt heb ik het idee. Nancy snap ik nog steeds niet dat ze erbij zit vind haar niet mooi. Hoe ze het haar eerst had was veel beter.
Pff, die Tamara en Elise. Wat zijn hun kinderachtig zeg. Die twee had ik graag van die rots geduwd! Ik hoop dat Michelle gaat winnen!
Ik vind Michelle geen haar beter... Die roddelt ook alleen maar en maakt Nancy en Riquelle met de grond gelijk! Ik vond Mandy erg leuk...misschien geen topmodel, maar ze had wel een mooi karakter...en Mieke net zo... Tamara en Elise vind ik echt VERSCHRIKKELIJK samen!!!! Walgelijk hoe die 2 met de rest omgaan! En Tamara is idd superarrogant, die zegt dat ze alles goed kan! Jammer dat ze gister wonnen bij de opdrachten, dat wordt het nog eens bevestigd...gggrrr...
Ik vind de presentatie van Daphne ook vreselijk. Over arrogantie gesproken.......en dat ik haar nou echt model-like vind?
Nancy was echt super knap met langer haar! Maar haar laatste foto vond ik wel mooi. Terwijl als ze gewoon loopt en praat lijkt het meer op een lompe trien dan een model
Ik probeer HNTM terug te kijken op RTL XL, maar het werkt voor geen meter, er gebeurt niets, scherm blijft zwart...andere video's op RTL XL doen het wel! grrr....en ik baal al zo dat ik het nog niet gezien heb
snap niet dat ze die nancy niet even een tandartsbeurt geven, was in vorige seizoenen toch ook iemand vind dit seizoen ook saai
Ik heb medelijden met Nancy, vind het zielig hoe ze behandeld wordt door die trutjes. BAH! Waarom altijd de wat onzeker mensen zo treiteren. En die Tamara... tja, wat zal ik er van zeggen. Hmmm, ik zeg maar niks.