Jammer hoor voor Nancy, ze heeft echt haar best gedaan. Nu gun ik het Michelle alleen nog (een beetje). En voor die andere twee: bluuuuuh, weg ermee!
Ik vind sowieso meestal de foto's niet echt mooi.... Die foto's aan die molenwieken zaten wij ook vol verbazing te kijken hoe slecht die waren. Kan komen door hoe ze in beeld werden gebracht, maar zoals het eruit zag op TV: dat had ik beter gekund!
Als ik het iemand gun van de laatste 4 zou het voor mij michelle zijn. Niet omdat ik denk dat zei de meeste potentie heeft, maar zei is tenminste iemand die de hele serie zichzelf is gebleven en zich niet heeft laten meeslepen door andere meiden. Geen geroddel, maar gewoon een leuk meid waar je wat aan hebt. Riquelle is nog jong en dat merk je ook. Ze heeft wel potentie, maar moet volwassener worden en meer groeien. Daarnaast ben ik van mening dat ze te veel kansen heet gekregen. Nancy had in haar plaats in de finale moeten staan. Wat heeft die meid zich staande gehouden zeg, respect. En ze groeide ook! Tja de overige 2, wat zeg ik er over. Mooie meiden, maar daar is alles mee gezegd, vind ik. Je kunt van buiten nog zo mooi zijn, maar als je dit van binnen niet bent houd het bij mij echt op.
Nou.. voor mij is t nu klaar. ik vond nancy gewoon de beste. Ik vond haar het mooist op de foto en ik vond haar catwalk niet zo slecht als beweerd... maar ik ben geen prof.. de rest? mag van mij een hoge boom opzoeken. riquelle vind ik gewoon... bleeeeeh. nou tiener.. dan nog.. bah... snap dat je blij bent dat je door bent. maar hou je mond gewoon want na die gil is sorry nancy ook niet meer echt.. pffff...
jammer dat nancy eruit ging ik had graag tamara of elise zien gaan, tamara had ik niet verwacht maar elise had gekund ze is te commercieel en niet een allround topmodel vind ik. Riquelle is nog heel erg jong en heeft gewoon veel meer begeleiding nodig maar is ook nog degene die het meest kan groeien en kan bereiken als ze dat doet dus ik begrijp waarom ze haar erin laten. Ik vond het echter wel sneu voor Nancy want wow dat is echt een doorzettertje hoor!!
Echt onverdiend dat Riquelle in de finale staat, al teveel kansen gekregen en verspeeld.. Nancy had het mee verdiend! Ik gun het Michelle ook het meest omdat die gewoon ook een hele goede persoonlijkheid heeft... Tamara is wel echt heel mooi maar dat weet ze ook een btje te goed van zichzelf en dat irriteert me..
van deze laatste 4 gun ik het eigenlijk alleen michelle een beetje. maar eigenlijk had ik liever nancy in de finale gezien. afgegaan op de laatste foto had elise of riquelle er uit gemoeten. die foto van elise vond ik echt heel erg lelijk! vind de finale dadelijk ook niet leuk om naar te kijken. en tamara, die zou ik wel een goeie punch in the face willen geven! wat een arrogante bitch!
Jammer van nancy zij had echt een finaleplek verdiend! nu hoop ik dat michelle het wint zodat die anderen even met beide benen op aarde kunnen komen
Ik vind het wel grappig dat iedereen eerst Nancy stom vonden en nu opeens het gunnen dat ze zou gaan winnen!
Nancy vond ik ook niet veel soeps hoor en ze heeft zelf ook toegegeven dat ze wel eens dingen heeft verzonnen om 'erbij te horen'...omdat ze het buitenbeentje was kreeg ze wel steeds meer de gunfactor maar zowel qua foto's als qua persoonlijk geen topper. Zie wel dat er modellen tussen zitten maar hun karakter maakt hun een stuk minder aantrekkelijk, ga er nog ff over nadenken wie ik het het meest gun
Ik kijk ook, maar vind het wel jammer dat het meer om het geroddel en geneuzel gaat dan om de modellenwereld.. Vind die meiden zo gemeen.. Ik gun he Michelle het meest, die andere twee sowieso niet. Ik vind Tamara echt zo verschrikkelijk! De arrogantie druipt er vanaf en ik vind haar ook nog eens oerlelijk (sorry!). Maar de fotografen zijn altijd gek van haar, dus als hun de winnaar kiezen vrees ik dat zij wel zal winnen..
ik vind Tamara echt 10 x niks mijn vriend noemt haar een paard . ik vind dat meisje van 16 ben even haar naam kwijt, echt een model meisje die mag het van mij winnen wat dat betreft. En tja Nancy als ze haar mond dichthoudt vind ik haar mooi. En voor de rest is ze denk ik gewoon heel erg onzeker. Michelle vind ik ook leuk maar niet echt een topmodel
geweldig vond ik dat idd Jammer voor Nancy had het haar wel gegund maar vond haar en haar foto's niet het mooiste. Riquelle mag wel winnen. Weet dat ze onvolwassen is maar vind de foto's wel mooi. Michelle vind ik te 'normaal ' springt er niet uit. Tamara....laat ik maar wijselijk mijn mond houden Elise is wel mooi, maar ook haar karakter trekt me vaak niet.
Ben wel benieuwd wie de winnaar kiest? Weet dat niet meer van voorgaande jaren. Ligt het aan het publiek thuis die stemt, of bepaald de jury het? In het eerste geval zou ik dan nog hoop hebben dat Tamara niet gaat winnen! (oeeeh gemeen)
Ik heb het niet gezien maandag, maar blijkbaar is Nancy eruit?! Ik vond haar echt verschrikkelijk. Wat een jankerd. En dan die scheve mond, zo'n pruillip. Nee, ik vind dat Riquelle moet winnen. Gun het Michelle inderdaad meer, maar Riquelle is gewoon het mooist (vind ik). Als de jury kiest wint zij ook denk ik, hoevaak geef je iemand een tweede (of derde, vierde of vijfde)kans.
Wie kijkt?? Daar stond Michelle net voor de reclame in der blote borsten..... Was vast niet de bedoeling haha.