Wie kijkt er vanavond na Barbie Hollands next topmodel? Ik vind het vooral altijd grappig om naar te kijken wat voor meiden er tussen zitten.. Meiden uit vorige seizoenen zag je onder andere terug in " echte meisjes op zoek naar" etc.. En iedereen kent denk ik wel Kim Feenstra of Sylvia. Of Ananda die had gewonnen maar later een te dikke kont zou hebben en ze niet uitbetaald kreeg en uiteindelijk de rechtszaak gewonnen had. Ben benieuwd wat voor figuren er nu in zitten haha. Gelukkig presenteren Daphne of Yfke het niet meer, brr... Benieuwd hoe Anouk Smulders het ervanaf brengt.
Jaaaaaa!!! Ik vind dat zo leuk! Even lekker kijken hoe ze elkaar weer (proberen) af te bitchen! Ik vond Daphne nog best leuk presenteren! En was wel grappig, vorig seizoen zat er een oud klasgenootje bij. Liefs,
Ik ben zo blij dat die Daphne niet presenteert, vond haar zo'n gaar mens. Maar ik ga wel kijken dus, lang genoeg geduurd voor er eindelijk weer wat leuks op TV komt
Nou die anouk is ook niet alles. Ze deed op tv een keer mee met zo'n quiz en wist de helft van de fashion vragen niet eens. En zo iemand moet dan de presentatrice worden van hollands next top model?????
Ik denk dat ik wel ga kijken. Ik vind het altijd van die lekkere nietszeggende programma's. Gewoon onderuit hangen met een glas cola en dom kijken Wel jammer dat het zo laat afgelopen is.
Weet iemand van jullie dan ook toevallig wie vorige week heeft gewonnen? Bij amerika next top model allstar
Pas dacht ik nog van wanneer zou HNTM weer eens komen? Tot ik er gisteren achter kwam dat het komt! Vind het echt een leuk programma
Die had van mij ook mogen winnen ik vond die lisa nogal erg overdreven ze vond zichzelf helemaal geweldig
Angelea vind ik ook grappig haha Maar inderdaad, Lisa vond ik te arrogant. Alleen al om die reden gunde ik het haar eigenlijk niet zo.
weet iemand of en wanneer de herhaling hiervan komt ? heb voor vanavond eigenlijk al iets anders te kijken dus zit in twijfel
"voor me staan 8 (7/6 etc)Mooie meisjes" Ik hoop dat ze dat eruit halen Maar ik neem het op, kan ik lekker kijken als zoonlief slaapt ofzo! Ben benieuwd, gewoon simpele tv waar je niet over na hoeft te denken! Heerlijk!
Angelea had ANTM Allstars ook gewonnen Maar ze had iets op haar kerfstok waardoor de uitslag is teruggedraaid en Lisa dus won.. De finale was al gefilmd en Angelea had dus al gewonnen met alle toeters en bellen, maar daarna was er een conflict en hebben ze de finale opnieuw gefilmd met Lisa en Allison (terwijl in de eerste finale van allstars Angelea dus al had gewonnen van Lisa en Allison) Moet je maar eens googelen op Angelea Preston is al van december 2011, dus allang geleden uitgezonden in de USA (ik ben nu zelfs al bij seizoen 20 die nu uitgezonden word in de USA, boys vs girls) Angelea Preston: I really did win 'Top Model All-Stars' but lost due to "hypocrisy" - Reality TV World Angelea Preston: My ANTM All-Stars Win Was Taken Away Because of "Hypocrisy" - America's Next Top Model
Oh ja, daar staat me inderdaad nog wat van bij.. had dit seizoen online al eens gekeken en toen ook opgezocht. Nu je het zegt, weet ik het weer.