Ik heb net de aflevering van vorige week teruggekeken op gemist en weetje waar ik me echt kapot aan erger dit seizoen, die overduidelijke sponsoring door Specsavers :x :x :x. Dit was nou al de tweede keer dat ze een bril moesten uitzoeken. Vrijwel nooit moeten modellen twee keer dezelfde opdracht uitvoeren in een top model reeks en de reden waarom het nu wel moet is zóóó duidelijk. Ik vind dit echt een beetje over de top. Ik krijg spontaan een hekel aan Specsavers .Sowieso vind ik dat van alle Top models (Ik kijk ook altijd britain's and australia's) de Nlse versie veel te doorzichtig aan product placement doet, beetje jammer.
" hehe eindelijk baldijntje eruit" dacht ik dat ik zou zeggen maar krijg toch medelijeen met haar. Er wordt zo negatief gedaan over haar uiterlijk, houding etc. en nu krijgt ze dat llemaal te lezen. Ik denk dat ze vroeger vaak is gepest om haar naam bijv. en nu mag ze horen dat ze niet echt pastte bij de andere dames, best jammer
Als die Nikki wint word ik niet goed, wat een nare persoonlijkheid heeft die meid.. Ik hoopte op Delorean, maar ze is gewoon te klein voor de catwalk. Al denk ik dat ze het als gewoon model gaat maken. Dus ik ga dan maar voor Bo, die komt best lief over en leek uit te blinken bijna elke aflevering. Anke lijkt wel 40, terwijl ze is 18?
Is Anke 18??? ....ik dacht een jaar of 22/23.... dat korte haar maakt haar echt ouderlijk. Maar ik vind haar wel de compleetste, qua uitstraling en catwalk.... zij mag van mij winnen!
Laat Baldijntje lekker gaan! Zij heeft toch niet voor die naam gekozen? Daarbij is ze op de foto's wel een mooie meid, en daar gaat het toch ook om. En ze is niet zo standaard. Nee zo n aansteller als Bo is een goed model? 1. ze weigerde bijna werk 2. ze heeft zo n algemeen koppie. ( als ik in bijv. Hilversum loop zie ik alleen maar dat soort meiden. ) Dus nee zij is niet mijn favoriet. Nikki.... leuke meid... gezeur over haar maten. Ik zie liever een iets voller model dan een super dun model. Anke.... Topmodel! Daelorian.... Mijn favoriet. Hoop dan ook echt dat ze wint. Maar omdat ze klein is betwijfel ik dat. Ze heeft een apart koppie.
Als ik eerlijk ben heb ik niet echt een favoriet... Baldijntje wilde ik er sowieso uit hebben maar de rest mag van mij allemaal wel winnen. Dealorian: te klein maar verder leuk meisje Anke: goed model dankzij haar lengte en postuur Bo: mooie meid maar zoals al eerder gezegd heeft ze een alledaags gezicht. Niet bijzonder maar wel mooi. Nikki: echt zo'n modellenhoofd voor een merk als ralph lauren
Ik word een beetje naar van alle zo vreselijk overdreven reclame, het is té veel. Sluikreclame en 'gesponsord door' vind ik niet per definitie erg, maar wel als het echt lijkt alsof het er álleen nog maar om draait. (Heb hetzelfde met Rob's grote Tuinverbouwing, overigens). Om dus terug te komen op HNTM, ik ben het afgelopen maandag zelfs vergeten.... omdat het me niet echt meer kan boeien. Wil nu wel graag weten wie het uiteindelijk wordt, maar vind het programma zo uitgekleed, zo overdreven gesponsord, ik vind er niets meer aan. En terwijl het een aantal jaar geleden best heel erg leuk begon! Ik vind Dealorian mooi, en lief overkomen, ze is te klein, maar als je haar foto's zie je dat niet echt, en dan vind ik het wel een echt model! Liefs,
Ik kijk ook, maar ik vind dit seizoen erg saai. Nikki mag winnen, ook ik vind het te gek voor woorden dat ze op der maten moet letten kom op zeg. Ik vind dealorion ook wel leuk Maar ik denk dat bo wint Ze kunnen beter een voorbeeld Amerika next t nemen
Ben ik dan de enig die dealorian niet echt knap vind?? Vind haar zo n raar gezicht hebben! Ik weet het niet...
Ik vind haar ook niet knap. Apart gezicht, maar knap kan ik het niet noemen. Ik vind haar niet lelijk ofzo, want ze heeft wel een lief en vrolijk gezicht Ik ben nu voor Anke. Zij kan een goed model worden..
Modellen hoeven ook helemaal niet kanp te zijn Juist eerder apart dan knap Nikki heeft echt het uiterlijk van een model uit de jaren 90...
Oh die bo is toch niks hoor. Loopt als een boerin vind ik vanavond. Ik vind eigenlijk Anke wel heel goed....nu pas...hahaha Tja delorian is toch ook wel een goed model vind ik. Van mij mag het tussen delorian en Anke gaan....