Ik vind Tamara ook niet knap en dat geeft weinig te maken met mijn eigen uiterlijk . Ik vind Nikki een terechte winnares!
Beetje cru... Wanneer je je uiterlijk zo tentoonstelt aan de kijker dmv een modellenwedstrijd dan kan je verwachten dat mensen hier een mening over hebben.
Je kan ook zeggen: vind haar niet zo knap. Maar verschrikkelijk lelijk? Kom op zeg, zo erg is t toch ook niet, of ruik ik hier pure jaloezie
Het enige model dat ik echt lelijk vond uit vorige seizoenen is Patricia van der Vliet. Ze had niet gewonnen maar had volgens de jury moeten winnen Ik vond haar echt een raar gezicht hebben en dom praten. Dat Nikki heeft gewonnen vind ik wel oké
Dus je mag mensen niet lelijk vinden als je zelf niet knapper bent? Wat een stierenpoep.. :x Ik vind Nikki de terechte winnares, mooie meid met mooie uitstraling en tenminste een normaal lijf ipv gratenpakhuis Anke..
Wat interesseert het mij nou of mensen mij lelijker/knapper vinden dan Tamara? Als het goed is, kan het Tamara ook weinig schelen wat ik van haar vind, want haar carrière loopt zo te zien goed dus er zal wel markt voor zijn, maar ik vind haar gewoon heel erg lelijk. Ik geloof dat ik dat mag vinden, heeft niets met jaloezie te maken En natuurlijk ga ik dus geen foto plaatsen, want in je laatste zin geef je min of meer al aan dat je me sowieso af gaat zeiken, ook al zou je me wél mooi vinden
Wat een volwassen discussie weer hierboven haha. Maargoed, het was was best een saai seizoen. Toch jammer dat het is afgelopen want vond maandagavond altijd zo gezellig. Eerst Barbie (nou dat was ook vreselijk saai) en dan hntm. Nu weer niks om naar te kijken
Heb het opgenomen (de hele 2 uur) en kon gelukkig doorspoelen. Vind de live-shows echt niets aan zeg. Helaas was de opname niet helemaal goed gegaan en moest ik de laatste 3 minuten nog via internet haha. Vind Nikki mooie meid. Vind mensen niet snel écht lelijk maar er was in een van de vorige seizoenen een heeeeel apart meisje. Donker haar, hele grote ogen, lesbisch? (ze zoende met meisjes in het huis) maar had elke keer wel supergoede foto's. Of verwar ik haar nou met ANTM? Weten jullie wie ik bedoel? Kan het niet vinden namelijk.
Jawel hoor, Joey van OhOhCherso komt vanaf maandag met zijn eigen show Ik vind Nikki erg mooi en vind dat ook de terechte winnaar al had ik liever Dealorian zien winnen. Nikki had trouwens ook echt een prachtige jurk aan.
Ik dacht aan Kim Stolz, maar die heeft geen hele grote ogen :'] (ANTM). Pfff, ik heb echt geen idee wie je bedoelt
Heb je goed onthouden dan Nee, ik ken haar niet (meer) en dat heb ik met heel veel kandidaten van zulke programma's. Van de vorige keer HNTM weet ik alleen nog Tamara en Rochelle (?)