Jammer dat je de voorselecties nu niet echt ziet zoals dat bij ANTM wel altijd is. En ligt het aan mij of worden de meiden van tegenwoordig steeds jonger "volwassen" qua uitstraling? Zie dat veel meiden 17-18 zijn maar die ik veeeel ouder zou schatten. Toen ik 18 was zag ik er nog niet zo volwassen uit
Ik vind ze er ook volwassen uitzien! Ik ben 22 maar ik zou ze ouder inschatten dan mijzelf. Die Anke vind ik helemaal een oude kop hebben.
Het vriendinnetje van Pardoes uit de Efteling heet Pardijntje.. Dit klinkt een beetje als het kind van die twee
Die 1e groep vind ik echt een jaloerse groep en groep 2 vind ik echt de "ouder" uitziende groep en vind ik meer modellen lijken dan groep 1, dat vind ik meer gewone girl next door meisjes.
Aanstellers zijn het.. Je weet nu van 20 SEIZOENEN ANTM en tig seizoenen Hollands next topmodel ook wel dat de make-over erbij hoort, het is werk, geen hobby Stom om je op te geven als je daar al niet tegen kan.. Als DIOR je boekt voor een shoot en je moet half kaal moet je dat toch ook doen? Anders jammer dan.. Gaat de klus naar een ander.. Als je je opgeeft voor zo'n programma gewoon al denken dat je half kaal gaat, kan het alleen maar meevallen
Anke lijkt nu echt heel erg oud zeg! Nikkei vind ik echt een model lijken, alleen ook ouder als dat ze is. Bij Kelsey echt een grote verandering zeg! Die Milou vind ik erg positief verandert, die extentions waren echt erg.
Leuk seizoen! Die donkere meid met korte haren komt erg arrogant over. En Baldijntje?! Dat is vast een grap. Ik denk dat Bo het nog ver gaat schoppen!
Bij sommige vond ik het echt zonde dat haar waar ze aan hebben geknipt en geverfd. Ben benieuwd volgende week... wordt echt janken
Vond anke er wel uit springen. Zat te zappen, en kwam ineens hnt tegen, oa even kijken dacht ik... Toch weer leuk om allemaal te zien weer!
Ik vind die Bo zo 'dom' praten (qua accent..) Die Rosalie heeft wel wat weg van Susan Visser (Anouk in Gooische Vrouwen)!! Vond de shoot erg mooi op het strand, maar ook de leaderfilmpjes, ben benieuwd hoe ze dat monteren in de leader! Liefs,
wie was degene die op het strand moest liggen, maar waarvan ze zeiden dat haar kont eigenlijk te dik was? Ik vind Anke super nu! vond haar echt een doos met die pony en lange haren, de foto's die ze nu maakt, vind ik echt geweldig!