Hollands next topmodel elke maandag 21.30 RTL5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Miss Mac, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Die meid heeft geen grammetje teveel en dan nog de opmerking krijgen dat ze problemen met haar maten gaat krijgen.
    Euh.... zou een moord doen voor zo'n lijf en met mij vele anderen volgens mij...

2. Imensa

Imensa Niet meer actief

Er zit toch wel een verschil tussen je lichaam strak trainen en anopatient..

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat klopt maar ze is wel te 'zwaar' voor een model. Zij zal maat 36/38 hebben maar je moet 32/34 hebben. Dat is geen anorexia.

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    Van mij had Milou of Kelsey eruit gemogen, die 2 vind ik echt niks. Ik vond Sharon juist wel een erg mooi snoetje hebben.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind het wel een hoop gejank, hoor. Janken om de metamorfose, janken om de opdrachten, janken omdat je je familie en/of vriendje mist...;) Eerlijk gezegd, vind ik er niet zoveel aan dit seizoen. Ik heb liever de Amerikaanse versie.

6. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Vind het wel slecht dat er iemand om haar maten eruit moet. Als ze echt niet de maten heeft, dan hadden ze haar in eerste instantie niet moeten selecteren voor dit programma.
    Volgens mij zie je dat niet in ANTM. Daar ga je er uit als je slecht presteert en hier zou dat ook zo moeten zijn.

En het is idd tegenstrijdig om daarvoor het onderwerp anorexia aan te halen.

7. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ja, daar erger ik me ook wel behoorlijk aan... ;)

Liefs,

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sowieso, al die bizarre shoots. Er zit heus wel eens een pittige shoot tussen hoor, maar wat er in HNTM gebeurt is gewoon onrealistisch.

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Belachelijke shoot, lelijke foto's, chagrijnige presentatrice en belachelijk dat ze iemand selecteren en haar dan eruit zetten omdat de maten niet goed zijn. Beetje jammer allemaal.

10. adi

adi Niet meer actief

Ik ben vorig jaar gestopt met het kijken naar HNTP, terwijl ik de Amerikaanse versie nog steeds leuk vind.

De Nederlandse is zo nep dat ik er zelf ongemakkelijk van word. Al dat gejank ( zal wel moeten om de beelden wat spannender te maken, en ja in US janken ze bij de metamorfoses, dus moet het in NL ook).
    Shoots die nergens op slaan..
    Wij moeten natuurlijk ook een homo diva hebben in de jury die zich vreselijk aanstelt.. Enz enz

Ik vind het echt om te janken..

11. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Haaai ik kom ook meepraten;)

Ik vond 't wel leuk om te kijken maar ergerde me wel gelijk aan die Milou.. mooi meisje maar zo nep en ordinair;)
    Anke vond ik na die metamorfose echt een vrouw van 40 lijken:$ vond het heel jammer voor haar maar ze pikte het wel goed op.
    Verder vind ik Bo een lief meisje, ze lijkt uiterlijk wel minder volwassen dan de rest...
    Enne... Baldijntje?? haha sorry maar ik moest echt even lachen om haar naam:D Ik vind haar ook totaal niet knap.
    Ik heb nog niet echt een favoriet... jullie wel?

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dat valt mij ook altijd op! maar in America's next topmodel lijken de meiden altijd nóg ouder. Dan schat ik ze bijv. 28 en zijn ze pas 18...:(

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Wat een kwats programma zeg ;)

Beetje met "schoenen" (tussen aanhalingstekens , ik kan dat namelijk geen schoenen noemen ;)) op een achtbaan gaan lopen met verrotte plankjes en NIEMAND die daar ooit normaal op zou kunnen lopen op die clowns dingen.

Iedereen probeert alleen haar enkel niet te breken, niemand focust zich op goed lopen maar alleen om hun enkels te redden :p

Elke week van die wazige dingen.. Nooit realistische maar elke week aan een muur hangen etc

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Vind het een heerlijk vermakelijk programma!

Die Milou moet eigenlijk per nu en direct eruit, bah!

15. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Je hoeft het niet te kijken Mis Mac :p

Vond het wel weer grappig, ik vond die achtbaan er niet zo eng uitzien of zag ik het nou verkeerd? Jammer dat Rosalie eruit is, vind haar zo op Keira Knightley lijken.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mee eens. Denkt ze een kans te maken wordt je eruit gegooid doordat je niet de juiste maten hebt. Krom.

Misschien andere kant anorexia maar begrijp wel dat sommige het zeggen dat het niet klopt. Ze zeggen idd niet dat je anorexia moet hebben maar deze meiden zijn al slank/dun. En dan nog zeggen dat je de juiste maten niet hebt.
    Zou juist mooi zijn als het niet alleen zou draaien om maat 34.

Ik vind Bo en dat meisje dat ook had gewonnen met de opdracht mooie meiden.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Vond t weer leutig im te zien! Maar die schoenen, beetje overdreven. Net of die oook daadwerkelijk verkocht worden, je breekt er zowat je enkek op. En hoort dat er nou bij,dat jeje eigen mening niet mag zeggen? Soraya, die commentaar had op haar kleding en t kleine schoenen! en dat die pipo gelijk zo bot reageerd! Zal je er voor over moeten hebben miss, maar vind t wel dat je zo`n gevoel krijgt, je bent maar een nummer.:(

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Pff de Nederlandse versie is eigenlijk zoveel slechter in elkaar gezet dan de Amerikaanse. Daar geven ze ook echt terechte kritiek. Waarom zijn deze meiden inderdaad door de voorselectie gekomen als ze er toch uit worden gegooid om hun maten? Schandalig hoor, kon ook niet echt opmerken wat er dan niet aan klopt maar goed.

19. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Dat doen ze expres, zodat mensen over het programma gaan praten. Echt zo nep en fout!

20. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ben ik de enige die vindt dat Daelorian zo'n vreemd koppie vindt hebben?

Deel Deze Pagina