Oké ik kijk voor het eerst serieus. WTF die Lotte, wat doet die in zo'n programma? Geeft goed aan wat een lachertje HNTM is.
Dat de jury daar niets van zegt. Echt een aanfluiting qua styling. Ik ben haar sowieso spuugzat met haar dom gelach.
Die ene vrouw van Next models in London, geef die aub een wortel. Moet die nu andere gaan beoordelen op uiterlijk?
Oh mooi, ik vind ze allebei vreselijk, degenen in de gevarenzone Dus wie er ook weg gaat: mooi zo. En aaah, die vrouw van Next is echt vréselijk. Ze heeft op iedereen iets aan te merken, ja ik weet dat zij er oog voor heeft maar serieus hoor..
Niemand die dat weet van die bo? Of ze van die vierling is? Ik snap wel dat ze hun vriendjes heel erg missen als ze mogen bellen. Maar is een model niet vooral heel vaak van huis en druk? Ik vind die Lotte niet het model
Ooh en die Baldijntje, daar snap ik echt niks van. Ze heeft niks speciaals, scoort ook niet super ofzo.
Nee dat is niet die bo http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.3499128.1353942641!image/image-3499128.JPG
Ik erger me steeds meer aan Baldijntje.. ik snap echt niet dat die jury steeds zegt dat ze goed is en dat ze haar zo leuk vinden. Ik vind haar slungelig en mannelijk en niks bijzonders. Ze lacht ook zo vreemd Maargoed zij hebben er natuurlijk verstand van he maar als zij wint dan vind ik het echt een poep programma hoor... Zielig voor Lotte maar ik vond haar ook niet echt een typisch model. Meer gewoon een lief meisje met een mooi figuur. Ze kwam wat onzeker over de hele tijd. Bo zit er gelukkig nog in want dat is toch wel de gangmaker vind ik en ze is ook mooi. Wie denken jullie dat er de volgende keer uit gaat?