Jammer dat je moet bellen om te stemmen, ga ik mooi niet doen. Maar snap dus écht niet dat Daelorian niet meteen naar de finale is gegaan.
Ik dacht hè die jongen ken ik. En toen dacht ik ineens... Heb haar ook wel eens gezien.. Toch eens kijken waar ze vandaan komt.. Wonen in zelfde dorp hèhè
Ja snap ook niet dat niemand er nog wat van gezegd heeft! Zeker dat daelorian Naar de finale gaat....baldijntje stemt niemand voor haha
En dan zul je net zien dat iedereen dat denkt en alsnog Baldijntje heen gaat. Hoop het toch echt niet. Was echt verbaasd dat Daelorian niet bij de laatste 3 zat.
Ik hoop ook dat Daelorian naar de finale gaat, die Baldijntje vind ik vreselijk. Ik vind het jammer dat ze niet direct in de finale zat inderdaad. Maar snap wel dat de andere misschien meer potentie hebben internationaal vanwege de goede maten. Daelorian is "klein" natuurlijk, wat haar dus minder aantrekkelijk maakt bij sommige buro's. Maar vind haar wel het meest bijzonder qua uiterlijk. En echt heel sterk.
Echt verschrikkelijk indd! En opvallend dat er niemand wat zegt tegen baldijntje over die haarband/zakdoek en sjofele kleding bij de weg stemrondes. Want bij Kelsey hebben ze dat wel gedaan, toen zeiden ze haar dat ze geen spijkerbroek moest aantrekken want dan leek ze niet op een model. Nou en op wat lijkt baldijntje dan met haar geruite blousen/ militair broeken en dr haarband? Toch ook niets voor een model blijf oprecht geloven vanaf het begin dat zij erin is gezet voor de 'show'...
Erger me dood aan die vlooienband in dat haar. Onbegrijpelijkdter niks van wordt gezegt. Vind haar ook wat boerig overkomen in het praten. Ze kan een voorbeeld nemen aan Anke. Haar vind ik echt proffesioneel. Zij doet goed haar werk en zeurt niet. En ze heeft perfecte maten. Vind dat gejank aan de telefoon echt verschrikkelijk. Vooral Bo, wat overdreven. Vind Bo mooi, maar geen model wat betreft haar manier van praten.
Vond het ook raar dat dealorian ( mooie naam ) niet meteen in de finale zit. Vind haar qua gezicht ook echt de sterkste. Nikki gaat het winnen denk ik, omdat zij ook de juiste lengte heeft. Baldijntje snap ik niks van. Dat lijkt me inderdaad voor de show.
Ik geloof er echt helemaal niks van dat ze Baldijntje zo goed vinden! is gewoon bullshit:x Ik hoop echt dat ze eruit gaat.. Toch best jammer dat Kelsey eruit is want ik zag wel een goed model in haar.. Ik denk dat Nikki of Anke gaat winnen. Bo is ook mooi maar daar houdt het bij op eigenlijk.
net ff terug gekeken.. ik dacht dat die zakdoek al het toppunt was, maar met die outfit op het eind erbij... Piet Piraat, Piet Piraat, schip Ahoy hoy hoy.. zul je zien dat ze nog in de finale komt ook...
Ja das toch vreemd dat ze daar niks van zeggen.. Ik denk echt dat het voor de kijkcijfers is of iets dergelijks dat ze haar in het programma houden. Ze kunnen op z'n minst iets zeggen over die zakdoek om haar hoofd.
Ik dnk dat bo gaat Winnen en nikkie twee Ik vond kelsy echt hele mooie meid. Exht een knap meisje. Maar voor model weet ik niet..
Ik denk wel dat Daelorian ook mee gaat naar de finale gok ik zo. En ben het met jullie eens dat Baldijntje zich lelijk kleed. Daelorian en Bo hebben altijd wel leuke kleren aan!