Hollands next topmodel

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kalush, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    de eerste en tweede keer werd gepresenteerd door Yfke Sturm

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    tnx!

Edit; ik vind Daphne Deckers trouwens een stuk leuker overkomen dan Yfke. Terwijl ik altijd dacht dat ik Daphne zo'n muts vond!

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Anna, ja, haha, zoals ze hard riep in de voorgaande aflevering "METAMORFOSAAAHHH" (maar dan nazaal....) haha, grappig, ik meen me te herinneren dat ze toen tegen die Sylvia zeiden dat modellen ook een zekere klasse moesten uitstralen, nou, dan heeft deze dame-net-niet-in-de-dop nog een laaaaaaange weg te gaan!

Cassandra is me een beetje te ehm, zogenaamd intelligent! Maar ja, koekie van eigen deeg met dat bungyjumpen toch? Eerst iedereen uitlachen om dat gejank, niet luisteren naar de instructies, want ik kan het toch allemaal wel en vervolgens met een levensgevaarlijke duik totaal verkeerd naar beneden knallen......wie huilde er toen?

Cecile vind ik wel "weer eens iets anders", mooi klassiek hoofd met prachtig rood haar! (dat is Cecile toch?)

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vond het dan ook wel weer een beetje jammer van die Cassandra dat ze na haar jankbui tegen dat andere (donkere) meisje riep dat het heeel eng was terwijl die daar boven helemaal stond te flippen.
    Dacht eerst ook dat ik Cassandra wel oke vond, maar dat zogenaamde intelligente gedoe komt niet echt slim over..

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    ik "vond" Daphne ook altijd een doos met haar klapperende wimpers ... maar nu ze dit seizoen van HNTM presenteerd vind ik het reuze meevallen.
    Yfke vond ik helemaal niets ... "Welkom bij Hollands Next TAP Model" whoeha

6. michaela83

15 okt 2007
    68
    0
    0
    ik vind daphne ook veel leuker en beter presenteren. Die Yfke, die dreunde maar alles op, was zo ingestudeerd. En ik vind Daphne ook leuker.

Vanavond kijk ik ook weer. Ben benieuwd.
    en idd, die Kassandra en Carmen vind ik echt zo dom.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Toys: hahaha daar ergerde ik me ook zo aan!
    Net als radiomensen die Raaaabie Williams zeggen.
    In Engeland zeggen ze gewoon Robbie.

8. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Zo! Anna eruit.
    Vind het wel jammer dat Monique eruit is. Vond haar een mooi/apart gezicht hebben. Beetje mannelijk ..

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hebben jullie ze ook bij Jensen gezien, wat een dozen.
    Gewoon vet ruzie maken daar! :confused:

10. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hahah nee gemist! Jammer!
    Wie hadden er ruzie Marsab?

11. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Anna en Lily o.a.
    Over het haarincident en het stiekum roken kwam ook nog voorbij!
    sneu gedoe allemaal.
    En Daphne zat er bij en schaamde zich dood.

En dan Anna zo'n opmerking: ja je hoeft als je model bent, toch niet slim te zijn... :confused:

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Helaas heeft daphne zelf niet echt het goede voorbeeld gegeven, zij heeft gisteren een reporter van de story in het gezicht geslagen waarbij hij het glas dat hij in zijn handen had in zijn gezicht kreeg. Hij moest behandeld worden in het ziekenhuis. Ze was het niet eens met een verhaaltje wat hij geschreven had over haar gezin.

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Nou, ze is ook maar een mens hoor en ze wilde dat glas niet kapot slaan, maar champagne over hem heen gooien. Ik begrijp het wel, als je altijd die paparazzi achter je aanhebt zou je ook een keer een boilingpoint krijgen toch...

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    het is natuurlijk niet goed wat daphne gedaan heeft,maar tja als je altijd in de schijnwerpers staat en er al jaren beweerd wordt dat je huwelijk niets voorsteld dan kan ik me toch wel een beetje voorstellen dat je een keer uit je slof schiet.
    maar goed ze had het niet mogen doen.

ze presenteerd hnt wel veel beter dan yfke

joyce

15. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

volkomen terecht dat anna en monique eruit zijn!

vond ze allebei nix!

die lippen van monique, net alsof ze er n knal tegen aan heeft gekregen :confused:

ik vin cicile de slimste/leukste/mooiste

2e vind ik sophie, maar die is weer minder spontaan haha.

16. Arendskelk

Ik vond die Monique zo snullig uit haar ogen kijken. Ik vond haar een beetje sloom, terwijl ze het niet echt was.. Ja en Anna, dat ze d'r aanmelding niet in de open haard hebben geknikkerd begrijp ik echt niet hoor!

17. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Dat was op het nippertje voor Kassandra .... met haar grote muil!
    Gelukkig hebben de andere meiden haar voor het blok gezet .. hoop dat ze nu een beetje "normaal" gaat doen. Hoewel dit wel leuke tv is .... beetje ruzie ;)

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    van mij had cassandra eruit gemogen. Vind trouwens alle meiden van dit seizoen niet echt super.. :(

19. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Nou, Cecile heeft dus -in mijn ogen terecht- gewonnen. Stak met kop en schouders boven de rest uit. Carmen hing er maar wat bij en Kassandra... tsja, de jury liep met haar weg, maar ik vond haar niet zo.

Denk overigens dat Sophie een betere keus zou zijn geweest voor de finale dan Carmen.

20. Arendskelk

Jeuhh, Cecile heeft gewonnen! Tja, die Carmen... Ik vond haar zo onnatuurlijk en onzeker overkomen, ik werd er gewoon zenuwachtig van. Wel sneu, maar 3 procent. Maar goed, ze bakte er ook echt helemaal niks van!

Deel Deze Pagina