Hollands next topmodel

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kalush, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    YES ze heeft gewonnen vanaf het begin was zijn mijn voorkeur en ik heb gelijk gehad :D
    ze is gewoon zo gewoontjes en niet gemaakt zoals die andere 2.

2. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ja, die Carmen, wat een oppperDOOS is dat zeg. Gaat ze daar staan te stamelen dat ze koorts heeft en daarom een tweede kans verdient, blah blah, blah....en maar van die gekke bekken trekken de hele tijd. Kriebels krijg ik van dat mens.

Cécile is een terechte winnaar !

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben ook blij dat Cecile gewonnen heeft!
    Die Kassandra vindt zichzelf veel te leuk en Carmen is ronduit slecht. Ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte van dat mens met haar rare bekkie en onzeker loopje en gedoe brr.. Denk ook dat Sophie beter in haar plaats had gekund.
    Denk dat Cecile het wel goed gaat doen!

4. Female

Female Niet meer actief

Van Carmen kreeg ik soms rillingen van ergernis. Blijkbaar was ik niet de enige met irritaties, 3 % vd stemmen *proest*

Kassandra vind ik leuk en mooi, maar ook te joviaal en onrustig.

Ik was al vanaf het begin helemaal voor Cecile en ben dan ook erg happy dat zij gewonnen heeft! Ze is ontzettend mooi, vriendelijk en rustig...

Leuk einde dus! ;)

5. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0

dat niet alleen hoe ze daar gisteren stond ze is gewoon verschrikkelijk OUD allemaal rimpels maar dan proberen ze wel om haar jong en mooi over te laten komen ze had het niet moeten precenteren,niet de goeie kanidaat ervoor.

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) owwww wat hebben wij in een deuk gelegen om die carmen doos.
    Wat een afgang ! hahahah ze bleef maar wiebelen, en rare koppen trekken, en op een gegeven moment liep ze weg (nja, ze wankelde weg) en dat moest nog niet.. en god.. hebben in tijden niet zo gelachen!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ergerde me ook rot om die Carmen, volgens mij weet ze zich echt geen houding te geven ofzo. Ik snap ook wel dat het spannend is allemaal, maar om nou meteen zo raar te gaan doen. Ben benieuwd wat ze van zichzelf vind als ze zich terug ziet.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ergerde me ook aan Carmen. Wat een doos zeg hahaha.
    Vond ook dat ze heel overdreven deed in de filmpjes enzo.

Ben blij dat Cecile gewonnen heeft!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik had het idee dat die Carmen even flink had lopen zuipen of een middeltje had geslikt ofzo :rolleyes: Ze gedroeg zich alsof ze niet helemaal nuchter was.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Tsja ik weet ook niet wat er aan de hand was, maar raar was t wel!
    Vind cecile een terechte winnares!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

:)

Kan trouwens wel haha want bij t filmpje van de repetities van de dag ervoor zei Carmen dat ze wel goed zou slapen na een fles wodka HAHA

Deel Deze Pagina