Hallo, Ons zoontje van ruim 2 jaar heet Teun. Nu verwachten we in de zomer ons 2e kindje. Wie o wie weet er nog een leuke Hollandse naam die bij Teun past? Alvast bedankt voor het meedenken...
Toevallig ken ik een Teun en Sara Er kunnen best wel veel namen bij Teun vind ik zelf! Hidde Rens Thijmen Ties Thijs Daan Robbe meisjes: Isa Floor Noor Lieke Meike Elin Jasmijn Robin
Wat een heerlijke, stoere jongensnaam, Teun!!! Er zijn al heel veel namen genoemd. Hier nog wat suggesties: Teun en Bob Teun en Noud Teun en Joes Teun en Stef Teun en Steef Teun en Loek Teun en Cas Teun en Pim Teun en Tim Teun en Tom Teun en Freek Teun en Joep Teun en Jaap Teun en Leen Teun en Pepijn Teun en Marijn Teun en Sam Teun en Sem Teun en Loes Teun en Anna Teun en Wies Teun en Britt Teun en Lize Teun en Tessa Teun en Lotte Teun en Emma Teun en Suus Teun en Juul Teun en Fien Teun en Lieke Teun en Marijn Teun en Diede Teun en Lot
Teun en Pleun Teun en Gijs of Kees Nee, zou toch maar niet doen... Jelle, Melle, Fedde, Douwe, Ids, Nick, Sem, Max, Daan, Klaas, Erik, Matthijs, Paul, Jeroen, Arjan, Aart, Menno, Sander, Michiel, Mart...
Muis, ik ken serieus een broer en zus en die heten dus wél Teun en Pleun. Sorry voor het offtopic gaan.
Jongen: - Teun en Cas - Teun en Guus - Teun en Niek - Teun en Jip - Teun en Koen - Teun en Job - Teun en Stijn - Teun en Pim Meid: - Teun en Pien - Teun en Anne - Teun en Roos - Teun en Sien - Teun en Puck - Teun en Lotte - Teun en Lies - Teun en Maud
Teun en Pleun s het poppen kabouter duo van Marveld recreatiepark in groenlo erg leuk. Ik lees even mee, wij willen ook een "normale" nederlandse naam
Jongen: Dirk, Sjoerd, Gijs, Guus, Roel, Bram, Lars, Luuk, Pim, Sam, Mees, Stijn, Leon, Siem, Sven, Nik, Koen, Coen, Bart, Cas, Joep. Meisje: Lisa, Iris, Pien, Kim, Fleur, Floor, Lieke, Els, Anne, Anna, Roos, Emma, Fien, Eva, Sanne, Guusje, Lies, Nel, Noor, Vera.