Voor ons kindje met een tintje zijn wij op zoek naar een leuke naam. Namen die ons aanspreken zijn: Meisje Rosa Malia (Mah-lia) Tirza Indy Indra Olivia Jongen Nigel Roan Ilias En verder kom ik niet. Welke namen vind jij nog meer passend?
Olivia en Ilias vind ik hele mooie namen. Ik ken ook een gekleurd kindje dat Bjorn heet... dus qua naamkeuze maakt het kleurtje niet zoveel uit. Het belangrijkste is dat jullie de naam mooi vinden!
Voor een meisje vind ik Rosa, Indy en Olivia leuk. Voor een jongen Ilias. Misschien voor een jongen nog Jair? (met puntjes op de -i-, spreek je uit als ja-ier)
hey meis om dat ik ook een mooie mocca baby zal krijgen(als ik zwanger raak) kies ik voor maliya en nigel.. de andere namen passen niet echt bij een halfbloedje... mag ik vragen waar papa vandaan komt?? mijn vriend komt van angola/portugal
Uit jouw lijstje vind ik Indy en Olivia leuk voor een meisje, en Roan voor een jochie. Met Ilias heb ik geen leuke associatie, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Elias vind ik dan mooier. Verder vind ik Naima ook altijd heel mooi voor een getint meisje...
Mocca-baby?? Ik ken deze uitdrukking niet. Ben zelf een mix van 2 culturen en man ook. Ik zou zeggen geef het kind een niet te exotische naam. Je wordt als persoon van gemengde afkomst al vaak genoeg gevraagd wat je ouders van afkomst zijn een westerse naam is dan wel zo fijn. Ik zou dus Olivia kiezen voor een meisje. Jongensnamen ben ik niet zo weg van. Succes
Wat dacht je van Livia, dat vind ik nog mooier dan Olivia. En ik ben het met Amaryllis eens, Naima is ook een prachtige naam!!! Voor een jongen kies ik uit jouw rijtje Nigel.