Hoi hoi Wat vinden jullie van de naam Sion en hoe zouden jullie dat dan uitspreken? Gewoon als sie-on of sai-on?
Als Sie-on en ik denk (waarschijnlijk omdat ik christelijk ben) aan een stad. Dus vind het heel lastig om de naam zonder die associatie te zien!
Ik zou het uitspreken als Sie-on. Hoe wil jij dat het uitgesproken wordt? Ik vind het niet lelijk maar ook niet super leuk.
Ik spreek het uit als Sie-jon. Maar ik denk meteen aan Zion en Zionisten dus ik vind het geen leuke naam...
Gewoon Sion op z'n Nederlands, en denk inderdaad aan de bijbel en verder aan een kind van reggae-achtige ouders.
Ja ik las al dat het een Bijbelse naam is! Betekenis is wel super mooi. Ik zou het zelf uitspreken als Sie-on. Ben inmiddels 30 weken zwanger maar we kunnen niet uit de naam komen. We willen graag een makkelijke naam maar wel eentje die bijzonder/origineel is. Lastige opgave dus voor ons..
Ik gooi er even nog wat andere namen in, je weet het niet, misschien zit er iets leuks voor je tussen! Niël, Eliam, Jur, Caleb, Joas, Tobin, Elias, Roan, Falco Succes meid!
Elias vind ik ook erg mooi maar onze dochter heeft een Hollandse naam (kan hem niet vertellen vanwege eventueel herkenning). Ze heeft een vrij originele naam en daar past Elias niet echt bij denk ik.. Ik vind Otis, Sev, Reza, Rover en Fos ook erg mooi maar vind me man te appart..
Uitspraak: Sie-on Mijn gedachte: helemaal niks...heb geen geloof dus komt mij ook niet bekend voor ofzo, ik vond het nogal een vreemde naam eerlijk gezegd.