Ooh ik ken je probleem! wij zijn ook op zoek naar een Hollandse jongensnaam, maar net die wij zo heel leuk vinden komen al voor bij bekenden of familie... zo balen! ik ga dit topic volgen!
Meidennaam was hier ook zo rond. Jongenaam is lastig omdat hier de halve famillie een Nederlandse jongensnaam heeft (zoals Bram.. lieve naam!) en dat dus afviel. En ik wil ook weer geen top 20 naam. Maakt het allemaal lastig. Gelukkig hebben we nog (heel ) even..
Ik zal de lijst eens gaan voorleggen hier Heb alle "inzendingen" op alfabetische volgorde gezet en her en der nog wat aangevuld... Anne Anton Arjen Auke Bart Bas Berend Boris Bram Brent Daan Dennis Derk Dirk Douwe Erwin Fedde Ferre Floris Frank Freek Gijs Guus Harm Hendrik Hidde Hugo Huub Ivo Jacob Jasper Jelte Jens Jeroen Job Joep Joost Jort Jurre Kees Klaas Koen Lars Loek Lucas Luuk Marijn Marius Mark Mart Martijn Maurits Mees Melle Menno Niek Nils Niels Okke Pepijn Peter Pieter Pim Rein Rens Rense Renze Rick Rob Robbe Robin Roel Ruud Sander Siebe Siem Sil Sjoerd Sjors Stan Stijn Teun Thijmen Thijs Thom Thomas Ties Tim Twan Wout Wouter Aanvullingen mogen natuurlijk altijd!
Bij ons heeft echt de HELE familie zo'n leuke hollandse naam, dus er zijn al heel veel die afvallen helaas... Bram vind ik zoooo leuk, en die komt niet in de familie voor, maar vriendlief vind het niks 10 weekjes zijn zo om he
ik ging ook voor de korte hollandse naam. En onze uk heet : Stijn !! Ons lijstje was ook niet zo superlang maar het was wel makkelijker om een naam te kiezen. Jurre vindt ik ook een hele mooie naam of thom, niek, twan en verder zijn we niet gekomen.
Ahhh we zijn er uit De twee namen die ik in eerste instantie had uitgezocht, maar dan in omgekeerde volgorde. Toch wel grappig hoe vriend en ik op 1 lijn zitten qua namen. Gelukkig ook, anders was het nog erg moeilijk geworden!
ik hoop dat er nog steeds namen bij komen! haha... vriendlief en ik zitten totaal niet op de zelfde lijn! Ik ben al om naar hollandse namen... maar dan heb ik een leuke naam.. vind hij het weer niet leuk! Komt ie steeds met meiden namen aan haha terwijl we een jochie krijgen.. Hoop dat dit goed gaat komen!
Hahaha tsjah... allebei een top 10 (of 20) maken en dan kijken welke namen er op beide lijstjes staan, en dan daarvan je drie favorieten eruit pikken en de discussie aangaan Succes!
Jarno erg leuk en je hoort deze niet vaak.. Jesse misschien? (las dat jullie er al uit waren?) Succes voor de rest.. Wij hebben nu een jongens naam.. maar nog geen meisjes naam.. pff lastig ga denk ik ook ff topic openen (als deze er nog nie is..)
Jarno is ook een erg mooie naam! Maar inderdaad wij zijn er (gelukkig!!) uit. Succes voor alle anderen die nog zoeken!