Hallo allemaal, Wie kan ons helpen? Wij zijn op zoek naar een leuke, niet te populaire meisjesnaam die past bij Siem. We willen een naam van 1 lettergreep. We kunnen het niet eens worden. Mijn man gaat voor Wiep, maar ik twijfel of dat wel bij Siem past... (2 namen met een ie in het midden). Zelf denk ik aan Jip, Pip of Saar, maar die laatste is ook erg populair aan het worden. Wat vinden jullie? Andere namen zijn natuurlijk welkom! Bedankt! groetjes Wendy
Siem & Floor / Fleur Lies Rixt Meijs Lijn Viv Juul / Yuul Miek Toos Ann Pien Eef Luus Fee Nouk / Noek Jot Loes Bo Kiek Jess Greet Nien Liv Joes Noor Lot Tess / Tes Noep Lien Wies Veer Roos Elle Lis / Liz Britt Fien Leen Jill Dot Suus Fem Jet
Wiep vind ik wel erg leuk! Verder: Siem en Fiene Siem en Puck Siem en Cato Siem en Pom Siem en Pleun / Pleuni Siem en Loes
Saar vind ik leuker dan Wiep, maar dan krijg je zo'n dubbele letter, Siem en Saar, klinkt mij te jut-en-jul. Siem en Wiep ook, omdat de klank zo hetzelfde is. Dan vind ik Jip leuker, maar voor een meisje liever Jippa of Jippe Pip vind ik minder dan Jip, Pippa vind ik leuker maar is weer 2 lettergrepen.. Andere opties misschien: Siem & Ann Siem & Do Siem & Eef Siem & Fem / Femm Siem & Loek / Louk Siem & Lot Siem & Miek Siem & Moon Siem & Nim / Nimm Siem & Noor Siem & Pleun Siem & Tess Siem & Veer
Bedankt voor de reacties! Staan leuke namen bij! Heb Lijn, Lot, Pom, Eef en Luus aan mijn lijstje toegevoegd. Er staan ook wel andere leuke namen bij die het om verschillende redenen niet gaan/kunnen worden. Meer suggesties blijven welkom!