Ik heb graag jullie hulp nodig.. Wij komen er niet aan uit, en aangezien we een jongen mogen verwachten probeer ik het nu met jullie hulp. Wij hadden een paar namen in gedachten, maar of dat waren namen dat ik na een paar dagen had van nee toch maar niet of namen waarbij de één het wel mooi vond en de ander niet of in ons geval.. We hebben een naam in gedachten, maar helaas is die momenteel zo populair dat ik dan denk dat wordt aansluiten in de rij ipv een leuke naam voor ons zoontje. Wil niet dat hij straks met een aantal naamgenoten in de klas zit.. Lastig dit.. Ons kind zal straks een korte achternaam hebben, dus het moet wel bij de achternaam passen. Mijn vriend wilt niet teveel geknutsel met letters waarvan een naam wordt gemaakt, ook wilt hij niet een te Nederlandse naam.. Maar ook geen naam waar je steeds moet uitleggen hoe je het uitspreekt omdat het te moeilijk uit te spreken is. Wij zijn niet van de zoetsappige namen, maar voor een lange of korte stoere naam. Ik ben heel erg benieuwd waar jullie mee aankomen zetten. (dus geen naam die nu vooral veel voorkomende namen zijn)
Zeb Tobin Ferron Feder Felan Hayden Cyriel Yannick Silvain Fintan Viggo Wessel Florian Jethro Mathis Revin Miles
Theije Melle Joah Fijs Dani Luca Vince Levi Ruven Silvan Abel Felix Otis Samuel Daniel Christian Elmer Noan/Nolan Joel Joas
Wil graag meedenken maar even als tip: zelfs als een naam op nummer 1 in de top-10 staat dan wordt hij nog niet extreem vaak gegeven. Brent Chris Vince Alec Kay Lev Otis