Nog een -ke (of -kje) zou ik persoonlijk echt niet doen. Ik had vroeger een -ke en een -kje in de klas (tweeling); zij hadden ook nog een oudere zus die ook -kje heette. Ik vond dat altijd een heel komisch effect hebben, al die namen bij elkaar. Ik zou eerder gaan voor een naam met een andere klank. Floor, viel mij op tussen de eerdere suggesties, vind ik er leuk bij.
Ik vind 2x -ke ook wel kunnen hoor. Femke vind ik erg leuk erbij staan. Maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Succes
Bedankt voor alle reacties, we zijn er ondertussen uit! Het wordt een naam zonder -ke. Welke het uiteindelijk wordt houden we nog liever even voor ons..
Ik vind dat er heel veel kan bij Nienke. Ook een naam die weer eindigt op -ke, maar dat moet je wel willen. Het maakt het ook lastig als er ooit een derde komt, ga je dan voor iets heel anders of moet daar ook per se -ke in zitten. Ik zou zeggen, een leuke Hollandse naam erbij, niet per se eindigend op -ke, maar voor de rest kan ik je niet helpen, het is toch een kwestie van smaak.