Inmiddels alweer 21 weken op weg van ons 2e wondertje. Net zoals bij Evie weten we niet wat het wordt! De jongensnaam blijft staan en is Fenn. Een meisjesnaam vind ik zo ontzettend lastig! Wie heeft er wat inspiratie voor ons? Dit soort namen vinden we leuk: met dubbele letters en e op einde(femme,fenne, Imme enz. Dit is het allemaal net niet!) En een hippe korte naam, die niet te vaak voor komt!! Ben benieuwd, alvast bedankt!
Dankjulliewel voor alle reacties! Er zit nog niet echt DE naam tussen! Sommige namen komen simpelweg gewoon te vaak voor! Ik werk in de kinderopvang en zie dus namen heeeel erg vaak voorbij komen! Maar wie heeft er nog wat suggesties?
Mijn meiden lijstje: Danique/ca/ka/iek Jenica Danya/ia Siara Casee Leilani Alena/ana Loana Kalysta Melina Feline Larina Axelle Vienna Ajana Danira Fenja/Fajenna/Vajenna/faya Izarra/Isara/Isamara Avalon Delaja Fayenne Kenzie Asmara Dalila Sera Jaela Taila/tayla Inclusief afvallers hoor  Succes!
Fenne kwam meteen in me op, maar die had je er zelf al tussenstaan. Evie is leuk zeg... Amie...? Mmhhh lijkt wel veel op elkaar, wordt het beetje té... Ik kan die e niet zo goed vinden. Tess? Fleur? Sofie?
Evie en Suze!!! Of... Evie en Meike Evie en Fieke Evie en Hanne Evie en Lina Evie en Iva Evie en Lucy Evie en Dana Evie en Imke
Heel grappig mamase, Suze blijft 1 van mijn favorieten! Staat nu denk ik wel in de top 3! Fijn om te horen dat het mooi klinkt met Evie. Ik blijf hopen dat iemand hier komt met DE naam!