Leuke namen juju81, maar toch echt 'te apart' volgens mijn mannetje.. Sorry, maar toch bedankt voor het meedenken
Ook dubbele waarschijnlijk, maar...Silke, Ninthe, Hanna, Juno, Mare, Renske, Marit, Ella, Merle, Jade, Caro, Julie, Suze, Marin.
Liza vindt ik leuk! Alleen heet onze buurvrouw zo haha! Ella, Caro en Suze ook leuk, maar vind mijn man niet zo. We kennen ook (helaas) al een Isa en Fiene lijkt teveel op onze achternaam, waardoor we een Fi-Fi idee krijgen.. Veel zijn wel de richting die we een beetje op willen in ieder geval!
Lenne!! Zo heet onze dochter, hollands, hoort m niet veel en dus apart. Hebben er super leuke reacties op gehad!
Een Bregje, sterre en lenn kennen we al.. De rest is het allemaal net niet of te apart. Tis toch wat he.. Veel leuke namen, maar toch net niet wat we zoeken.
De volgende meisjesnamen staan bij ons hoog op het lijstje: Aranka Leona Elize/Elise Isaura Voor jongensnamen wordt het nog een gevecht, want alles wat ik aandraag vindt mijn vriend niet leuk... Ach, we hebben gelukkig nog een lange tijd om erover te denken.
Sorry, zijn totaal niet ons ding. Hebben het lijstje even doorgenomen, en deze blijven voorlopig staan. Al zit DE naam er naar mijn idee nog niet bij.. Meike Jessie Anne Mila en Nomi zijn mijn persoonlijke favoriet, maar daar is manlief niet zo gecharmeerd van..
Helaas zijn Lieke, Suus, Nikki en Isa in onze omgeving al bekend.. De rest vinden of mijn man, of ik niet mooi. Blijft moeilijk!