roos emma britt lente merel yfke Isa evy Iemke renske 'mirte sanne tessa anne hanne fenne Flora fiene jolieke Maudie lena
Benthe vind mijn man helaas niets. Fiene, Sofie, Emma e.d. is geen optie. Anna was van de lijst af, maar moet misschien toch weer terug...
Stijn & Tessa Stijn & Lina Stijn & Jente Stijn & Iris Stijn & Sofie Stijn & Tirza Stijn & Rosa Stijn & Yinthe Stijn & Lieke Stijn & Janne Stijn & Nora Stijn & Marit Stijn & Tara Stijn & Anouk Stijn & Evi Stijn & Mirthe Stijn & Irma Stijn & Sanne Stijn & Jara Stijn & Liza Stijn & Sterre
Stijn & Mina? Weer eens wat anders, heb het hierboven nog niet geizen.. Anders misschien Elsie (van Elizabeth)
Het eea is vast al genoemd, maar goed: Stijn & Jente/Jinte Stijn & Jiska Stijn & Mette Stijn & Anne Stijn & Femke Stijn & Louise (oké, drie lettergrepen..._ Stijn & Esther Stijn & Jolien Stijn & Maaike Stijn & Aniek Stijn & Mirjam Stijn & Fenna
Bij ons gaat ook zeker de voorkeur uit naar 'hollandse' namen! Zijn (nog) niet zwanger, maar kan het niet laten om alvast even op deze topics te spieken. Mijn favo's: Mila Meike / Meika Nina Demi Nora Caro Maud Yara Suze Elze
Wat vinden jullie van Nikki? En vandaag schoot Nouki mij te binnen, maar is misschien meer een koosnaam dan echt naam, of niet?
Nikki vind ik niet zo Je hoort het zo veel en dan gaat het mooie er voor mij op een gegeven moment wel af, het wordt dan een beetje 'gewoontjes'. . Nouki vind ik voor een nickname heeel schattig, ik ken een meisje Anouk die wordt Noukie genoemd XP Als echte naam vind ik het niks
Hihi da's mijn naam In mijn tienerjaren hoorde je het idd écht overal voor zowel jongens als meisjes. Nicky, Niki, Nikkie, etc. Tegenwoordig hoor kom ik het juist bijna nergens meer tegen. Zeker niet op deze schrijfwijze. Het is idd wel een 'gewone' naam, dus het hangt ervan af hoe apart je de naam wilt.