Ok een beetje aan de vroege kant maar pieker me al suf erover. We zijn bezig voor een tweede kindje. Heel leuk en super spannend en nu ben ik al heel erg met de namen bezig. (beetje vroeg i know maar vind het heerlijk om te bedenken) Alleen zit nu met een probleem. Een meisje weet ik al. Maar het gaat mij om een jongens naam. Het moet passen bij de naam van ons zoontje Damian maar als onze tweede een jongen wordt moet het ook passen bij zijn tweede naam ( jaja die weet ik ook al) namelijk Rohan. Dus .......... Rohan. Ingewikkeld misschien maar ik weet het echt niet. Ik houd niet van die hele standaard korte namen. Wie o wie weet iets leuks.
Wat vind je van... Damian en Anthony (Anthony Rohan) Damian en Eliano (Eliano Rohan) Damian en Ivano (Ivano Rohan) Damian en Jeremy (Jeremy Rohan) Damian en Joshua (Joshua Rohan) Damian en Kiano (Kiano Rohan) Damian en Kilian (Kilian Rohan) Damian en Lorenzo (Lorenzo Rohan) Damian en Matteo (Matteo Rohan) Damian en Maxwell (Maxwell Rohan) Damian en Moreno (Moreno Rohan) Damian en Morrison (Morrison Rohan) Damian en Oliver (Oliver Rohan) Damian en Rafael (Rafael Rohan) Damian en Sergio (Sergio Rohan) Damian en Silvano (Silvano Rohan)
Super dank je wel allemaal voor de reactie er zitten wel een aantal namen bij waar ik heel erg goed over na ga denken.
Tof! Hier nog een lijst, voor als 't nodig is: Damian en Aaron (Aaron Rohan) Damian en Aiden (Aiden Rohan) Damian en Alec (Alec Rohan) Damian en Alex (Alex Rohan) Damian en Andrew (Andrew Rohan) Damian en Andy (Andy Rohan) Damian en Axel (Axel Rohan) Damian en Bentley (Bentley Rohan) Damian en Boyd (Boyd Rohan) Damian en Bradley (Bradley Rohan) Damian en Brent (Brent Rohan) Damian en Bruno (Bruno Rohan) Damian en Bryce (Bryce Rohan) Damian en Chase (Chase Rohan) Damian en Colin (Colin Rohan) Damian en Elroy (Elroy Rohan) Damian en Felix (Felix Rohan) Damian en Ferron / Ferren (Ferron Rohan / Ferren Rohan) Damian en Glenn (Glenn Rohan) Damian en Guido (Guido Rohan) Damian en Hayden (Hayden Rohan) Damian en Jack (Jack Rohan) Damian en James (James Rohan) Damian en Jason (Jason Rohan) Damian en Jayden (Jayden Rohan) Damian en Jeffrey (Jeffrey Rohan) Damian en Joeri (Joeri Rohan) Damian en Jordy (Jordy Rohan) Damian en Justin (Justin Rohan) Damian en Kayden (Kayden Rohan) Damian en Kelvin / Calvin (Kelvin Rohan / Calvin Rohan) Damian en Kevin (Kevin Rohan) Damian en Lenn (Lenn Rohan) Damian en Lennox (Lennox Rohan) Damian en Leon (Leon Rohan) Damian en Leroy (Leroy Rohan) Damian en Levi (Levi Rohan) Damian en Lloyd (Lloyd Rohan) Damian en Maddox (Maddox Rohan) Damian en Marnix (Marnix Rohan) Damian en Marvin (Marvin Rohan) Damian en Mason (Mason Rohan) Damian en Matt (Matt Rohan) Damian en Matthew (Matthew Rohan) Damian en Melvin (Melvin Rohan) Damian en Mike (Mike Rohan) Damian en Milo (Milo Rohan) Damian en Mitchell (Mitchell Rohan) Damian en Morris (Morris Rohan) Damian en Myron (Myron Rohan) Damian en Otis (Otis Rohan) Damian en Quinten (Quinten Rohan) Damian en Ravi (Ravi Rohan) Damian en Renzo (Renzo Rohan) Damian en Revi (Revi Rohan) Damian en Rhys / Reece (Rhys Rohan / Reece Rohan) Damian en Scott (Scott Rohan) Damian en Senn (Senn Rohan) Damian en Sepp (Sepp Rohan) Damian en Sidney (Sidney Rohan) Damian en Silas (Silas Rohan) Damian en Silven (Silven Rohan) Damian en Stanley (Stanley Rohan) Damian en Thomas (Thomas Rohan) Damian en Travis (Travis Rohan) Damian en Tren (Tren Rohan) Damian en Trevor (Trevor Rohan) Damian en Troy (Troy Rohan) Damian en Tycho (Tycho Rohan) Damian en Tyler (Tyler Rohan) Damian en Vico (Vico Rohan) Damian en Vigo (Vigo Rohan) Damian en Viggo (Viggo Rohan) Damian en Vince (Vince Rohan) Damian en Wesley (Wesley Rohan) Damian en Xander (Xander Rohan)