Wow wat een racties, bedankt allemaal. Ik blijf het moeilijk vinden (gelukkig hebben we nog even) Want: kiezen voor de naam die je het mooist vindt maar die echt vaak voorkomt, of kiezen voor een naam die op een 2e/3e/enz plek staat maar wat unieker is? Tips die hier gegeven zijn die ik wel leuk vind zijn: Merle, Milou, Suze, Vera, Linde, Carlijn en Madelief. Mijn man vindt Vera heel mooi maar ook die naam is wel veel voorkomend. Madelief ben ik bang dat het afgekort gaat worden tot Made ofzo. Merle vindt mijn man heel mooi ook, maar ik vind het niet helemaal bij ons passen. Ik blijf met de naam Anna in mijn hoofd, misschien combineren met een tweede naam om het iets unieker te maken. Liselot blijf ik ook leuk vinden, toch iets minder voorkomend, vind alleen afkortingen zoals Lies of Lot niet leuk. (al vind ik Lot of Lotte een hele leuke naam, maar zo heet mijn zus) Wij vinden allebei de naam Evi ook heel erg leuk, eigenlijk het leukst, maar ik heet zelf Eva en vind dat een beetje raar, lijkt te veel. Mijn man vindt het wel kunnen, ik niet.. Pfoe, moeilijk hoor! Wel fijn al deze tips!
Ik vind de naam Evi best kunnen als je zelf Eva bent.. Ik zou mn eigen naam bijna vergeten af en toe.. omdat ik de hele dag door mama..mama..mama..mama hoor.. Je moet echt doen waar jullie zelf een goed gevoel bij hebben..