Eefje Ken je deze site al? Nederlandse Voornamenbank Hier is het mogelijk om elke naam op te geven, vervolgens klik je op "verspreiding" en dan krijg je de populariteit van de betreffende naam vanaf 1890 tot nu.
Nee het is het allemaal niet.. Ik weet het, ik ben waarschijnlijk erg kieskeurig. Het moet echt bij ons passen en goed voelen. Tot nu toe hebben we nog niets gevonden. Ik vrees dat het heel moeilijk gaat worden Suggesties blijven welkom, liefst voor namen die echt heel weinig voorkomen.
Dit komt iets in de richting, maar er zitten heel veel namen tussen die erg veel op de namen van onze dochters lijken.
Wij vinden overigens Ariënne leuk, maar we hebben al een naam met de A en willen liever niet iets met puntjes of andere leestekens. Misschien kan iemand daar iets moois van maken, met een andere beginletter? (geen M, D of B )
Karianne, Orianne, Gitte, Geke, Kristel, Lida, Janthe, Klarijn, Wilke, Jiska, Jenske, Florenthe, Ivonne, Vianne, Enora, Silje, Imme, Inke, Jildou, Nikee, Fenja, Rozanne
Zonder leestekens, met een R of T: Caronne Rajenne - Rojenne Rionne Carianne Erianne - Irianne Florianne - Floranne Laurianne - Laureanne - Lauranne Laurinne - Laurine Laurinde Laurelle Laurente Nerianne Reanne Veronne Serena Sverra Lorente Lorinde - Lorinne - Lorine Jorinde - Jorinne - Jorine Karine - Karina / Carine - Carina Karleen / Carleen Karlien / Carlien Karline - Karlina / Carline - Carlina Kristianne - Kristiane Leonore - Leanore Ninette - Nanette Caralein Elanor Erlijn Laurabel Lottemijn Narelle Perle Rosefien Rosalien - Rozalien Rozemijn Serinde Tionda - Tonda Tonia Tinde Sybritt Verle Jorijn Jaritte Jarinte Zonder leestekens, zonder een R of T: Ianne Jillianne Julienne Julianne Leanne Nelianne Svenne Svenja Svea Naniek Selinde Met leestekens, met een R of T: Riënne Eriënne Eliënne Oriënne Cariënne / Kariënne Floriënne Loriënne Juriënne - Juliënne Lauriënne Liënne
Vienna Siënna Sien Opheli/ Ophelia Marlotte Marise Lina Sifra Evy Niene Bodil Annelie Rifka Jiska Jeske Tjitske Mia Mara Linde Laure Saraï Sira Rachelle Ronja Nadia Marij Ilana Liane Giséle