Honeyy, wat een leuke foto! Voor mijn zoontje snij ik'm nog in stukjes, maar ik zie hem later zo ook al zitten
Hier ook een zoontje die gek is op haring Als we langs de visboer rijden roept ie al mamaaaa vis!!!! Snij hem hier ook nog aan stukjes
Mijn zoontjes zijn ook gek op haring. Ik weet het mooi gemaakt voor vanavond, tis toch veel te warm voor een warme prak. WIj eten brood met haring
Bij mij zwemmen er nu twee in mijn buik! Was lekker alleen veel van die zachte graatjes en dat vind ik altijd zo jammer.
Ik kom echt bijna nooit langs de visboer, maar met vlaggetjesdag lijkt het wel of ik er een 6e zintuig voor heb, dan ben ik altijd wel ergens in de buurt waar ze het verkopen Vandaag ook weer; ging met een vriendin naar een supermarkt waar ik normaal echt nooit kom, en daar stond dus toevallig een visboer... En opeens 'klikte' het in mijn hoofd: OJA! Vandaag is vlaggetjesdag!! Direct een hollandse nieuwe gehaald natuurlijk. Vond hem erg lekker dit jaar! Was het twee weken langer wachten wel waard
Jeeeeej, hier ook gelijk 4 in huis gehaald en ook even 4 langs mijn oma gebracht. Die is net zo'n haringliefhebber als ik dat ben, dus kon haar natuurlijk niet overslaan. Vanavond eten wij dus broodje haring. Jummie..
Ik net 3 en een beetje. Jummieee... Ze smaakte me goed, waren lekker rood van binnen, maar ze hadden van mij ietsje ziltiger gemogen. Ik proef graag de zee er in.
Ze smaakte goed, alleen wel minder vet dat merk je wel. Hoe veel vragen ze er bij jullie voor? Hier 2,25 en 5 voor 10,-
hier 2 euro p st, per 4 goedkoper, weet de precieze prijs niet.. maar dat is alleen op dinsdag. (haringdag bij onze visboer) Ik krijg door dit topic gelijk weer zin in haring
Wat goedkoop dan bij sommige van jullie zeg! Dan zat ik denk ik nog vaker bij de visboer haha Straks na m'n haring maar nog een keer langs geweest voor een lekkerbek