hoi meiden mis een rare vraag maar weet iemand wat je hier tegen kunt doen? als ik het koud hebt en mn nippels worden hard ohhh steken gaan er dan doorheen niet echt prettig en dan moet het buiten nog gaan vriezen bestaat er geen thermo bh ofzo of net zoiets als een kersenpittenzak maar dan ff je bh in de magnetron voordat je naar buiten gaat zijn de steekjes weg begint het te jeuken en te kriebelen om kriegel van te worden iemand tips laatst liep ik al met mn handen op mn jas op mn borsten had niet eens in de gaten dat ik dat deed zegt mn schoonmoeder koud he dat hoort er bij met een dikke grijns (lekker schoonmoeder zat me een beetje uit te lachen) alvast bedankt liefs ancie
Een bh kopen met vulling, dan zie je dat echt niet Ik vind die van Hunkemoller heel goed, Bodique heet dat type bh. Liefs
Ik weet wat je bedoeld, doet idd heel erg pijn. Wat bij mij heeft geholpen ...... en nu niet lachen he Als ze weer pijn gaan doen, je borsten met een fohne warm maken zodat je tepels weer zacht worden. Ik zelf heb dan vaak de hele dag geen last meer. Succes liefs, Hillegonda
Wat ik wel heel prettig vind als ik onder de douche sta om mijn handen er als een soort kommetje onder te houden tot je borsten (en voornamelijk je tepels) lekker in het warme water ondergedompeld zijn. Dat werkt wel een beetje verlichtend en dat hou ik dan ook wel een paar uurtjes vol.