Wie heeft de 20 weken echo in juni??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Inge88, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ik heb de 20 weken echo 10 juni om 15.15 uur. Zo spannend weer!

Wie nog meer in juni?? Kunnen we hier elkaar een beetje door de weken heen kletsen ;)

2. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de 20 weken echo 4 juni.
    Ik vind het ook zo ontzettend spannend!

3. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik heb hem 3 juni in het ziekenhuis ivm aanboren afwijkingen en ik vind het ook spannend. Vind het nog zolang duren maargoed even volhouden

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook in het ziekenhuis i.v.m een tweeling.

5. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Wat bijzonder om een tweeling te krijgen, 2 x zo spannend dus voor jou

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Spannend meiden!

Myloon wat bijzonder! Snap dat het extra spannend is!

Laura Pff voor jou zeker spannend. Aangeboren afwijkingen aan één kant van de familie?? Nog een paar weekjes! Daarom dit topic, kunnen we elkaar een beetje door heen slepen tot het eindelijk zover is!

7. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Er zijn er meerdere afwijkingen in de fam aan beide kanten maar ik ben zelf geboren met een open gehemelte en zit daarom in de risicogroep voor open rug/gehemelte/hazenlip enz. Al denk ik dat het wel goed zit vind het vooral spannend of de rest okee is.

Mijn oudste heeft ook een aangeboren darmafwijking en dna afwijking maar dat kunnen we pas bij de geboorte ontdekken dus het blijft zowiezo spannend.

8. Clauwtje87

25 mrt 2013
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb op 18 juni mijn 20 weken echo in het ziekenhuis.
    Kijk er al helemaal naar uit

9. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Ik ook! Ook op 10 juni om 8.10!

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Laura: poeh nou ik snap dat het extra spannend is.. Ik hoop dat de 20 weken echo helemaal in orde is! Weet je het geslacht al of wil je dat niet weten?

Clauwtje spannend! 1ste kindje?

Marleymama wij hebben hem op dezelfde dag :) ik had ook liever s morgens maar dan kon m'n vriend niet mee :( en die wil ik er toch wel bij hebben!

Voelt iemand van jullie de baby('s) al??
    Hier af en toe wat plopjes maar weet echt niet of het de baby is! Mijn dochter voelde ik pas echt duidelijk na 20 weken

11. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook, 20 juni hebbe we de 20 wkn echo :)

12. Clauwtje87

25 mrt 2013
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dit is ons eerste kindje.
    Ik heb nog niks gevoeld maar kijk er wel naar uit om het te gaan voelen.

13. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    ik heb 3 juni de 20 weken echo en vind het super spannend!

14. Ik denk dat onze 20 weken echo op 14 of 21 juni zal zijn :)

15. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben de 20 weken echo op 11 juni om 8.30 uur. Dan hebben we op de dag zelf geen tijd om zenuwachtig te worden haha.
    Ik kijk er al een tijdje naar uit. Ik ben zo nieuwsgierig wat het is!
    Goed plan om dit in een topic te plaatsen. Ik zal m nodig hebben haha mijn vriend wordt nu al gek van mij en mijn hormonen :)

Ik heb al wel een beetje gerommel gevoeld en ik voel mijn eigen hartslag heel duidelijk in mijn buik (beide met mijn handen) maar voor de rest nog niets.. Lijkt me ook fantastisch om mn ukkie te voelen!

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Muspoes: dat heb ik ook heel erg, dat ik mijn eigen hartslag in m'n buik voel. Als ik op mijn rug lig dan al helemaal! Dat herken ik niet van mijn vorige zwangerschap. Ik voel ook gerommel als ik op m'n rug lig, ben benieuwd of het de kleine is!

Ik heb dinsdag avond Pretecho!! :D dan weten we het geslacht ook, zo'n zin in!! Zullen we een lekker roze huishouden krijgen of krijgt mijn vriend versterking ;)

17. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Inge ik ben benieuwd! Zou dat gerommel en hartslag voelen in de buik betekenen dat we een jongen krijgen? (net als ALLE meiden om mij heen die nu zwanger zijn) of zou dat er niets mee te maken hebben?.. Zo maak ik mezelf gek haha :p

Nog even een buik kwestie.. Is jullie buik ook al zo hard bovenin? Of weten jullie wat dit is? Het lijkt wel aangespannen buikspieren maar ik span dan helemaal mijn buik niet (bewust)..

18. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Haha Muspoes nou ik weet het morgen avond :D Haha! Maar heb zelf heel sterk het gevoel een meisje te krijgen dus als er een piemeltje aan zit zal ik raar staan te kijken ;) Meisje/jongetje zijn beide net zo gewenst hoor! Willen jullie het geslacht weten??

Nee mijn buik is niet hard bovenin, herken het niet? Heb je het continu?

19. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja wij willen het graag weten. En we hebben ook allebei het gevoel dat we een meisje krijgen. Ik heb er zelfs over gedroomd. Dus het zal wel omschakelen zijn als het een jongetje blijkt idd. Nog tot 11 juni wachten pff.

Nee ik heb niet de hele tijd een harde bovenbuik. Als ik sta alleen. Maar waarschijnlijk is het niets bijzonders. Woensdag naar de vk dan zal ik het even vragen.

Morgen al! Jammer dat je de tijd niet vooruit kan draaien zeker? ;) veel plezier en in hoor heel graag wat het is natuurlijk! :)

20. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ik heb mijn 20 weken echo 20 juni!
    spannend!!! ik ben dan 20 weken en een paar dagen! kan niet wachten!

Deel Deze Pagina