Hoi meiden, Weet niet of ik helemaal goed zit hier of dat het misschien ergens anders geplaatst beter tot ze recht komt. Maar we wagen een poging. Een vriendin is al vier jaar gestopt met de pil en haar kinderwens is nog niet vervuld. Nu hebben ze binnenkort intake voor IUI. Ze heeft er niet heel veel vertrouwen in en leest alleen maar negatieve ervaringen met IUI. Wie wil zijn verhaal hier delen voor haar.....dan link ik hem naar haar door. Bedankt alvast.... Liefs Ingeping
Bij onze dochter was de eerste IUI meteen raak. Nu voor een tweede kindje weer een IUI gehad, maar helaas nog niet raak, maar ik ga er vanuit dat het zeker weer gaat lukken.
Hoi Inge, Hier een heel positief bericht! Ik raakte 3 jaar geleden bij de eerste iui al zwanger. En heb nu een geweldig dochtertje. Dus ben nu weer vol goede moed met onze 1e iui bezig voor een 2e kindje. Dus ik zou zeggen tegen je vriendin: Komop ga er voor! Liefs Linneke
Hoi Inge, Hier ook zwanger geworden na de 3e iui. Helaas eindigde dit in een miskraam maar het laat wel zien dat het zeker mogelijk is. liefs Wendy
Hier in blijde verwachting na de tweede iui! Wat een lange tijd voor je vriendin, 4 jaar... Bij mij was het na precies 2 jaar raak.
Wij beginnen deze maand voor het eerst met goede moed en hoop aan IUI. Helaas kan ik geen positieve of negatieve ervaringen delen. Wel scheelt het dat wij een hele fijne gyn hebben! Graag wil ik je vriendin veel sterkte en geluk wensen!
Hier nog een succes verhaal. Wij waren al 2,5 jaar bezig. 2 keer zwanger geweest, 2 keer misgegaan helaas. Ik was ervan overtuigd dat als het al ooit zou gaan lukken het via IVF/ICSI zou moeten gaan. De gyn wilde echter eerst toch echt IUI doen. Eigenlijk meer als een soort van proef om te kijken hoe ik reageerde op mogelijke hormonen en om de zaadkwaliteit na opwerken te kunnen bekijken... Ik verwachtte dan ook helemaal niets! Maarrrrrr, de eerste IUI was raak! En de beeb zit nu nog steeds braaf waar hij hoort te zitten, ik ben inmiddels 31 weken zwanger. Geef de moed dus niet op! Het kan echt!!! Knuffels!!!
Mijn beste vriendin heeft in januari een prachtige dochter op de wereld gezet na de 4e IUI poging mijn nichtje heeft 2 gezonde Kindjes via IUI! Dus zeker positief!! Succes!
Ik ben nieuw hier op het forum, en nu 10 weken zwanger door de eerste IUI. Ik had het gezien de gemiddelde kans op een zwangerschap per poging absoluut niet verwacht. Maar ben natuurlijk bijzonder gelukkig met het resultaat! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
Ik ben na de 4e IUI poging zwanger geraakt en in januari uitgerekend. Het belangrijkste is positief blijven, al is dat soms heel moeilijk!
Ook ik ben nu zwanger van de eerste IUI En er zat zelfs 43 uur tussen de Pregnyl en de IUI wat erg lang is. Verder ruim een uur moeten wachten met de voorbewerkte zaadjes voor de IUI plaats vond. We hadden dus weinig hoop, maar het was toch raak
Ik ben 6 weken geleden voor de 2de keer moeder geworden van een prachtige zoon door middel van de 6de IUI poging! Had de hoop ook al opgegeven en was al op intake geweest voor IVF maar de laatste poging was dan toch echt raak!
Ja heerlijk deze ervaringen te lezen. Voor een hoop meiden die er ook mee bezig zijn wel fijn te lezen....
Ondanks dat de gyn weinig kans zag en ons al had aangemeld voor icsi mochten we wel in de tussentijd IUI doen en het was de eerste keer meteen raak!!! En nu ben ik zwanger van de 2e en deze is zelfs geheel spontaan ondanks de nihile kans toen van de gyn!!! dus ik zou er zeker 100% voor gaan!