Dank jullie wel meiden! Ik moet nog steeds mezelf knijpen of dit wel echt is.... Beebke in MIJN buik... Word er stil van...
Heeey Puzzzz, GEFELICITEERD! Dit had niemand verwacht! Hopelijk kan ik straks met je mee naar het mama's forum. Want we zouden samen gaan. Moet er hier alleen wel een wonder gebeuren. Kleintje
Wauw Ook ik kan me nog goed herinneren dat ik zo onder de indruk was van die hele rij getallen onder je banner Daarna je nog wel gevolgd maar las slecht nieuws op slecht nieuws en had bijna de hoop opgegeven, MAAR NIET DUS Super super super, als ik het iemand had gegund hier op het forum was jij het wel Helemaal gaaf, ga er van genieten meis!
Oh wat leuk voor je! Eindelijk na zo lang wachten komt er toch een kindje... Dat moet gelijk wel een heel speciaal, sterk kindje zijn die het gelukt is zich bij jou te nestelen. Geniet van je zwangerschap en straks van je baby. De tijd gaat zo snel!
Wauw... van harte gefeliciteerd! Ik herinner je me ook nog van de NOD eind 2007. Meis.... 32 cyclussen... pfff wat een lange tijd zeg! Lang verwacht en driedubbelendwars verdiend! Wat een prachtig kindje zal dat worden