Helaas nog geen weeën. ... wel nogsteeds behoorlijke hoeveelheden vruchtwater En een beetje menstruatie achtige krampjes. Moet om half 9 de verloskundige weer bellen mochten er nog geen weeën zijn. dan moet ik naar het ziekenhuis. hun wachten mits alles in orde is (ctg,echo,etc) nog eens 24 uur af en daarna wordt ik ingeleid als er nog niets spontaan is gekomen.
Hier nog steeds rustig... wel wat rugweeen. Net terug uit het ziekenhuis en is nog weinig vruchtwater over en ze heb een kweek genomen voor strep B. Mocht er niet veranderen wordt ik morgen om 07:00 ingeleid. Wordt dus een heel andere bevalling als ik voor ogen had. Gelukkig kan ik dat idee wel opzij zetten maar hoop ik toch in ieder geval op weeën uit mezelf....
Joh, als je nu al wat rugweeen hebt lijkt me de kans dat het doorzet voor morgenochtend 7 uur best redelijk toch? Ik zal voor je duimen in ieder geval! Succes!
Succes ! Misschien wat huís-tuin-keuken trucjes uitproberen? Tepels stimuleren,frambozenbladthee,ananashart, orgasme?
Misschien dat je je kleine wonder al in je armen hebt gehad maar zo niet zet hem op vandaag...mama power!!!!