Nachten

Discussie in 'De bevalling' gestart door mariek3, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii allemaal,

Ik ben vandaag 33+6 zwanger en heb veel slapeloze nachten.
    Ook ben ik veel ziek (misselijk, hoofdpijn, moe, last van me rug) ik heb nog niet het gevoel dat het met de bevalling te maken heeft, maar maak me toch wel zorgen over mezelf. Ik ben veel ziek en slaap slecht. Ik zit nu al veel thuis omdat ik het niet trek op mijn werk.
    Zijn er vrouwen die dit herkennen en met me willen delen? En willen helpen.
    We zijn super blij met deze zwangerschap en doen alles samen, met de kleine gaat alles goed en ze blijft maar groeien.

Groetjes Marieke
    -----------------------
    33+6 zwanger van eerste kindje

2. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik ben dan niet zo ver, maar ik heb het wel met je te doen, ik heb namelijk ook nu al last van rug klachten, nog steeds misselijk ed.
    Drink je genoeg op een dag? Wat eet je?
    Houd wel even je bloeddruk in de gaten ivm de hoofdpijn

3. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hii Sugartje,

Ik drink genoeg, ik drink meer dan wat ik voor de zwangerschap deed.
    Ik eet smorgens een boterham, smiddags 2 boterhammen en savonds warm eten. Tussendoor eet ik veel koeken (Liga (zonder yoghurt) ben ik met de zwangerschap aan verslaafd). Ik zal dit ook nog wel vertellen aan mijn verloskundige.

Groetjes marieke

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je zoveel hoofdpijn hebt, zou ik toch even aan de bel trekken
    Ook in de combinatie met je andere klachten , is het goed om Zwangerschapsvergiftiging even uit te sluiten!

5. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat heb ik niet xmoonlightx.
    Ik loop er al wat langer mee en de gyn en verloskundige hebben me daarop gecontroleerd maar dat heb ik niet.
    Ook ben ik vanaf 8.14 ineens met (voor)weeën begonnen. Ze komen niet regelmatig en zijn nog niet heel heftig.
    Ik neem zo een lekker bad mijn ouders en schoonouders komen op visite.
    Hopelijk kan ik vanmiddag nog even slapen want dat lukte vannacht wat minder

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Gelukkig is dat uitgesloten dan..het minder slapen is herkenbaar hoor :D
    Je lichaam is zich al aan het voorbereiden op de komst vd baby ;)
    Daarom is het handig om overdag wat slaapmomentjes te pakken.

7. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Heel herkenbaar slaap al weken niet en heb veel van jou klachten. Alles is gecontroleerd en oké moet het helaas maar uitzingen

8. mariek3

mariek3 Lid

3 mrt 2015
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ik deze dag ook slecht geslapen heb Vanwegen (voor)weeën. Ga ik best opzien tegen de bevalling. Ik durf geen oog dicht te doen.
    Ik heb vanwege de heftige pijn vanmiddag de vk gebelt, maar er was niks aan de hand. Ze moesten regelmatiger en krachtiger (toen ging me mond wel even open staan) ik had verwacht dat het wel iets erger zou zijn maar wat ze me vanmiddag vertelde maakt me bang.
    Hoe hebben jullie deze laatste weken met als in gedachten die laatste loodjes beleeft? Waren jullie ook gespannen of keken jullie er naar uit?
    Ik doe het alle allebei alleen kijk ik uit naar de kleine die straks echt van mij is.

Groetjes marieke

9. Liesbeth1982

Liesbeth1982 Actief lid

31 mei 2011
    144
    2
    18
    Vrouw
    Assistente bij Mondziekte-kaak en aangezichtschiru
    Huissen
    Hier ook een slechte slaper. Lig ook halve nachten wakker. Hoort erbij, ik hou het op voorbereiding voor straks. Probeer jezelf toch een btje te vermaken overdag. Ik ben gaan breien en verzamel alle mama bladen die ik kan vinden om van voor tot achter uit te lezen. Hou vol meid, het einde is in zicht!

Deel Deze Pagina