het komt door de manier van fotograveren dat de kat zo groot lijkt. Ik denk niet dat er met de foto geknoeid is.
Jaaa, er is duidelijk "geknoeid" met de foto, kijk echt maar eens goed naar die man zijn handen. Die zijn ook mega groot
Haha, die is inderdaad errug groot!! Wij hebben ook 5 Maine Coon katers, 2 kittens en 3 ouderen, en 2 van de ouderen komt al aardig in de buurt!
Die Maine Coons kunnen een aardig formaatje hebben. Ik ken 2 Main Coon fokkers, die hadden een aantal redelijk grote jongens rondlopen. Vind het echt leuke katten, zou er zelf ook wel ooit eentje willen.
Die is echt super groot! En ik die dacht dat de kat van mijn ouders groot was (hij kan er zo'n 10 keer in volgens mij)
Ik vind Maine Coons helemaal geweldig, pracht-katten! Ik zou er graag ooit een willen, alleen wilt mijn vriend dan een sfinx... en daar ben ik dan weer minder blij mee (sfinx is zo'n naakt kat)
Ik vind 'm eigenlijk niet zo bizar groot. Het is ook wel een beetje optisch bedrog. Vrienden van ons hadden ook maine coons en eentje was ongeveer net zo groot als deze kat. Misschien was dat dan ook wel supergroot, maar ik kende dat beestje dus al jaren, dus vond het gewoon normaal.
Zoals eerder ook al gezegd, denk ik niet dat deze kat zo groot is als lijkt op de foto's hoor! De man staat helemaal gestrekt met zijn armen waardoor de kat dus flink naar voren komt. Valt dus volgens mij best mee hoor!
haha die moet ik hebben! kan die de vervelende kat die alles hier achter onder sproeit weg jagen! (die kat denkt dat onze kat een poes is of hij is homo)
onze kater is voor mensen met gewone katten ook erg groot! mij hebben noorse boskatten. onze kater is een kilo of 6. en mijn nichtje van 8 heeft hem hier vast Bekijk bijlage 138813
en nog 1 spammen. nog een andere zoon van onze kater hier ook 10 maanden. hij is vooral erg lang en hoog en wat minder breed. dat zijn zijn vader en broertje wel Bekijk bijlage 138818
en ik denk dat de kater van die foto heel dicht bij de lens word gehouden. en als je van onderaf foto's maakt maakt het altijd groter. dus denk dat het best meevalt
Precies, dat is gewoon optisch, die man steekt zijn armen helemaal uit met die kat. Als ik een schoen zo voor de camera zou houden, zou hij ook groot lijken. Maar wat een mooie katten heb jij, leuke foto die met je nichtje.
Ik heb er even geen foto van maar onze maine coon kruising is ook behoorlijk groot, weegt nu zo'n 8.5 kilo.. Mensen schrikken soms wel even van hem maar het is een heerlijke kat!
ik heb 4 maine coons, ik had er 5. de kater die we hadden was met 1 jaar ook ruim 10 kilo en gigantisch. Wat dacht je van deze;