Holy Sh*t das een grote kat!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fiene, 20 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hahaha geweldig. Ben vandaag in Dierenrijk Europa geweest...daar hadden ze er ook zo 1....maar dat was een wilde boskat! Wel supermooi hoor die kat. 1 van mijn huis tuin en keuken katers is trouwens ook wel een kilo of 8....ook redelijk aan de lange kant. Mijn andere is juist heel smalletjes.

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik heb zelf half maincoon, maar die is maar iets groter dan de huistuinkeuken kat van mijn moeder. Hij maakt zich voornamelijk lang,dan "lijken" ze groter.

3. annie83

annie83 Lid

6 jul 2010
    72
    0
    0
    NULL
    Gld.
    Prachtig beest! Past wel bij onze Duitse Dog.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    whahha die foto van die maincoon ken ik. Idd een enorm beest!

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Prachtig!Al denk ik ook dat hij nog groter lijkt door de manier hoe hij vastgehouden wordt en de foto gemaakt wordt..

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn broer heeft ook een maincoon. Prachtig dier en ook een flinkerd ;)
    Maar vooral zó lief!

7. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    zo'n kat is hier vermist in de buurt. dat joekel van een beest heeft alleen al een halve meter staart !!! gister zag ik een a 4tje aan de lantaarnpaal hangen hier voor de deur...
    EN geloof het of niet maar zag hem gisterochtend hier over de schuur heen wandelen....
    en staat op het blaadje dat hij nog "de schele " genoemt word ook hihihihi

dus kijken of ik hem vanmiddag ken vangen :D haha maar hoe vang je zo beest !!! en waar laat je die in huis !!!??? tot de eigenaren komen. aangezien ik een hekel heb aan katten. en mijn jongste graag al aan de oren van de hond van me moeder hangt... weet niet of zo'n joekel dat leuk vind.

zal ik dan in de badkamer zetten of ziet dat raar uit als eigenaar misschien komt ophalen.....??

JAAAAAA ik zie hem ik ga !

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dan schrik je je een ongeluk als je niet wist dat deze katten zo groot kunnen worden en hij houdt maar niet op met groeien!

Echt grote kat idd wel mooi beest

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat dacht ik ook gelijk. Het is ook wel wat gezichtsbedrog. Hij lijkt extra groot doordat hij naarb de camera toe gehouden wordt. Maar hij zal idd ook wel groter zijn dan de gemiddelde huis- tuin- en keukenkat.

10. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Deze kat is gewoon echt hoor. Het is niet voor niks dat (ik weet niet of het nu nog het enige ras is) de Maine Coon het enige kattenras is waarbij heup dysplasie voorkomt. Dat komt omdat ze zo enorm zijn :D

Deel Deze Pagina