eh ikke ook 85 e. en idd ook 1 zon bh. die van mij puilen zijn ogen ook altijd zo uit dan hahahaha. net als mijn tietten. zegt ie altijd: ow sjaak ( mijn bijnaam) wa zijn ze groot!
Ik heb ook een E-cup maar als je ze ziet zou je dat niet zeggen hoor nu zit er natuurlijk wel verschil tussen 75E en 85E maar toch (ik kan trouwens nooit bh's bij de hema kopen...)
Ik geef borstvoeding dus hier ook iets grotere boobs. En draag altijd push-up..maar dan normale bh's van h&m met beugel en zachte cups? Of is dat niet echt push up? Bij mij zie je echt wel verschil, hoor! dus wat zal zo een super push up bh doen???
Nee, dat is mijn ervaring ook. Ik met mijn AA/A erwtjes. Maar... wat er niet zit kan OOK niet gaan hangen
En hier kan ik ze oprollen hoor maar ben helemaal rond dus ik klaag niet,het is in verhouding ben wel benieuwd of ik nog wat kan zien met zo'n bh aan
@allwoman....ik heb ook een grote E/kleine F (bestaat dat?) maar met een pushup bra lijk ik wel een H van HUGE te hebben. Voordat ik zwanger was van Dean zijn we met onze kids uit gegaan en toen had ik dus die pushup bra aan en mijn oudste van 22...erhmm mam...moet je niet wat bedekken ? Alof ze eruit ploften. Daarna nooit meer aan gedaan.
Ik heb de nieuwe maximizer van Hunkemoller daarmee krijg je pas grote t**ten, gewoon 2 maten groter !!
Iedereen vroeg juist of ik af was gevallen ofzo , mijn man vond het erg natuurlijk eruit zien maar dat komt ook omdat ik groter ben en normaal een kleine b heb ofzo