holy shit! Push up bh!

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    whahahaha, sorry, geweldige post ts!!! lol hiero!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach verschil moet er zijn he....in mn familie zitten ook ontzettende meloenen naja volgens mij is daar geen bh maat voor te krijgen...en ik ...stond blijkbaar achterin de rij ofzo :)
    maar push up doet wonderen he ;)

3. Oreomama

Oreomama Actief lid

19 nov 2011
    146
    0
    0
    management assistent
    Almere
    Hier moeten we nog even wachten voordat er een Primark is :(

4. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik heb die van mij laten verkleinen juist op mijn 17de. Had toen een grote cup f, was 1.70 meter en woog 60 kilo.....
    Iedereen stelde zich voor, maar merkte niet eens dat ik een gezicht had hahaha.

Blij dat ik daar nu vanaf ben. Heb nu een grote C, kleine D. Was na de zwangerschap wel een cup bij gekomen, maar mijn vriend zal je niet horen klagen!
    Vanwege mijn borstverkleining heb ik wel littekens onderaan. Weet iemand een pushup BH die 'zacht' zit? Vaak gaan ze drukken zeg maar op de littekens en begint het zeer te doen :(

5. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Die heb ik ook! Zitten idd heel erg fijn :)

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hahahaha mijn man zegt zojuist al dat hij toch maar lid moet worden van zwangerschapspagina! :D:p

7. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hahahaha Ik denk dat veel mannen dat nu wel willen helaas geen foto's mannen! :D

8. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hier hetzelfde, ik ben nu heel blij met een voorgevormde bh van Livera's eigen merk, staan de dames weer keurig vooruit.

Op het eerste gezicht lijken de cups wat groot, maar ze blijven er daardoor keurig inzitten.

Ik was eerst in een dure winkel geweest, niet zo leuk geholpen en een te dure niet prettige bh gekocht. Bij Livera kreeg ik goed advies en ging ik dus met een heel ander soort bh de deur uit als wat ik voor de zwangerschap droeg.

9. mevrouwtje

mevrouwtje Bekend lid

11 feb 2011
    616
    66
    28
    NULL
    NULL
    Welke bh zorgt welk voor push up, recht naar voren, iets omhoog zeg maar maar dan zonder padding/vulling?
    Zoek nu bij wehkamp, waardeloos via internet natuurlijk maar echt tijd om te shoppen heb ik niet...

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0

Deel Deze Pagina