ach verschil moet er zijn he....in mn familie zitten ook ontzettende meloenen naja volgens mij is daar geen bh maat voor te krijgen...en ik ...stond blijkbaar achterin de rij ofzo maar push up doet wonderen he
Ik heb die van mij laten verkleinen juist op mijn 17de. Had toen een grote cup f, was 1.70 meter en woog 60 kilo..... Iedereen stelde zich voor, maar merkte niet eens dat ik een gezicht had hahaha. Blij dat ik daar nu vanaf ben. Heb nu een grote C, kleine D. Was na de zwangerschap wel een cup bij gekomen, maar mijn vriend zal je niet horen klagen! Vanwege mijn borstverkleining heb ik wel littekens onderaan. Weet iemand een pushup BH die 'zacht' zit? Vaak gaan ze drukken zeg maar op de littekens en begint het zeer te doen
Hier hetzelfde, ik ben nu heel blij met een voorgevormde bh van Livera's eigen merk, staan de dames weer keurig vooruit. Op het eerste gezicht lijken de cups wat groot, maar ze blijven er daardoor keurig inzitten. Ik was eerst in een dure winkel geweest, niet zo leuk geholpen en een te dure niet prettige bh gekocht. Bij Livera kreeg ik goed advies en ging ik dus met een heel ander soort bh de deur uit als wat ik voor de zwangerschap droeg.
Welke bh zorgt welk voor push up, recht naar voren, iets omhoog zeg maar maar dan zonder padding/vulling? Zoek nu bij wehkamp, waardeloos via internet natuurlijk maar echt tijd om te shoppen heb ik niet...
TC WOW - L- shape push up bh? Bestel nu bij wehkamp.nl O, lees dat die al genoemd worden, maar die vind ik ook erg fijn.