Wie is er bekend met deze site en het systeem? Heb geen zin om ergens aan vast te zitten of elke maand na moeten denken om te annuleren.. Maar die schoenen zo mooi.... Schoenen online: bestel uw damesschoenen op JustFab
Ik zou de justfab pagina van Facebook even bekijken. Niet zo heel lovend, maar er zitten wel tevreden mensen tussen. https://www.facebook.com/pages/JustFab-Nederland/593164850773470?filter=2
Ik zou dat echt nooit doen... Zijn erg leuk...maar is het ook kwaliteit? En elke maand een nieuw paar moeten kopen?
Zo te lezen sluit je een abonnement af, waarbij je niet verplicht bent tot kopen, je kunt een maand overslaan. Abonnement is van wat ik van de Facebook kan opmaken ook elk moment opzegbaar. Maar ik lees echt heel veel slechte recensies en berichten op Facebook, dus ik zou er nooit wat bestellen.
Ik heb er geen goed gevoel bij, zou er zelf niet aan beginnen. Schijnt toch allemaal niet zo makkelijk te zijn.
Ja een maand overslaan...maar zoals ik het lees betaal je wel en krijg je dan een tegoed voor de volgende keer. Dus als je dan niet wilt...dan mag je de volgende keer dus 2 paar kiezen... Je betaalt dus gewoon 12 x 39 euro en krijgt daarvoor 12 paar schoenen.
Haha De vrouwen met een schoenentic zijn niet zomaar te tellen toch. Heb zelf ook echt wel meer dan 12 paar schoenen
Echt? Ik heb gympies, legerkistjes, laarzen met hak en van die gympie-met-hak schoenen. Die eerste heb ik nooit aan, die tweede altijd en de laatste twee bij gelegenheden. Oja en badslippers Ik heb intotaal nog niet eens 12 schoenen
Haha! Nou ik red de 12 paar ook wel denk veel vrouwen wel. Maar ik heb de reacties ook gelezen. Lees veel dat ze bestellen en dat de schoenen dan uitverkocht blijken te zijn, maten die niet kloppen, lang aan de telefoon moeten hangen om iemand aan de lijn te krijgen, een abbo hebben afgesloten zonder dat ze dat willen. Nee ik zou hier nooit iets bestellen. De vrouw die antwoord geeft op de vragen/klachten herhaald steeds hetzelfde maar blijkbaar veranderd er niks.