Kwam toevallig op dit forum terecht en ik (en God ook) ben zo blij te zien dat er veel Christenen zijn! Praise Him!
Denk dat er mèèr geen christenen op zitten hoor. Maar ieder zijn/haar keuze qua geloof. Vind t ook vreemd om zo'n topic te openen.
En veel moslims en veel atheisten en veel islamieten en veel........ Ik ben blij dat er van alles wat is op dit forum maar ja, dat maakt het nog niet dat ik de strekking van dit topic begrijp (of liever....niet wil begrijpen, want waarom is het belangrijk dat er veel christenen zijn hier, we zijn toch allemaal gelijk?)
Ik denk dat zij bedoelt dat er veel christenen hier zijn, omdat je het eigenlijk niet meer verwacht. (Hoeft dan niet de meerderheid te zijn, maar in het dagelijks leven merk je er niet zoveel van) Het was vreugde wat zij liet zien, meer niet. (Als ik het mag invullen..) Sommigen plaatsen een berichtje omdat ze net dé paar schoenen heeft gevonden waarnaar ze al zolang naar op zoek was. Dan zou eigenlijk dit ook moeten kunnen. Je hoeft niet te reageren toch?
Jeee da's lang geleden! Die heb ik nog eens in het voorprogramma van LIVE gezien.....helemaal vergeten!
dis vast een reactie op het feit dat topics over religie en politiek niet meer toegestaan zijn denk ik
ik geloof er trouwens helemaal niet in... als hij zou bestaan zouden er niet zulke jonge mensen sterven,waar ik er ook 1 van moet missen,, maar iedern zijn geloof