@home

Discussion in 'De lounge' started by Kikkert, Nov 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    dames ik heb jullie hulp even nodig,

momenteel hebben wij alleen internet en tv van @home.

wij hebben dus geen vaste thuis telefoon. wij bellen altijd met gsm, maar omdat ik bijna iedere maand 80euro of meer moet betalen aan mijn gsm, ben ik gaan twijfelen of het niet voordeliger is om een pakket van @home te pakken--->

dan gaan we 47,95 euro betalen voor telefonie(basis), internet(intensief) en tv. en nog 9.95 euro digitale tv van @home (100 extra zenders)

ik vroeg me dus af wat het beste is volgens jullie,

of een pakket van @home pakken.

of niks veranderen.

ps: de hoge gsm rekeningen komen doordat ik vaak naar service-nummers moet bellen of naar thuis-nummers.

wie weet raad?

alvast bedankt voor jullie hulp

2. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi,

Als je overstapt op @Home, kun je kiezen voor een pakket waarvoor je voor 10 Euro in de maand extra naar alle vaste nummers onbeperkt belt, als je veel naar vaste nummers belt is dit altijd goedkoper dan een gsm!
    Mobiele nummers bellen is wel duurder met @ home. Maar die zou je als het echt veel duurder is (dat weet ik niet precies) ook met een prepaid telefoontje kunnen bellen.

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    bedankt voor je reactie

ps: ik behoud mijn gsm abonoment gewoon (vaste kosten per maand 20euro mits ik niet over mijn minuuten heen ga)

4. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Nou, ik heb net ook weer de rekening binnen van @home.
    En voor bellen was ik vorige maand bijna 80 euro kwijt :confused: En zo veel bellen we niet eens met de vaste telefoon.
    Bovendien gebeurt het regelmatig dat ik gewoon niet bereikbaar ben op de vaste telefoon....storing bij @home.
    Ik denk er sterk aan om over te stappen, heb van het begin af aan alleen maar ellende met @home gehad. Wij hebben trouwens ook het totaalpakket.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    hebben jullie dan bellen basis, weekend/avond of 24uur?

6. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Basis bellen a 9,95 euro, met volop bellen 24 uur a 10 euro en een extra telefoonlijn voor de fax a 5,95 euro.

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    bedankt voor je reactie

ps: ik behoud mijn gsm abonoment gewoon (vaste kosten per maand 20euro mits ik niet over mijn minuuten heen ga)

8. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    En voor bellen was ik vorige maand bijna 80 euro kwijt :confused: En zo veel bellen we niet eens met de vaste telefoon.
    Bovendien gebeurt het regelmatig dat ik gewoon niet bereikbaar ben op de vaste telefoon....storing bij @home.
    Ik denk er sterk aan om over te stappen, heb van het begin af aan alleen maar ellende met @home gehad. Wij hebben trouwens ook het totaalpakket.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38

10. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Basis bellen a 9,95 euro, met volop bellen 24 uur a 10 euro en een extra telefoonlijn voor de fax a 5,95 euro.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    het is heel moeilijk, want bij mijn ouders scheelt het wel heel erg en die hebben het zelfde pakket wat ik eventueel ook wil pakken.

internet(intensief8000) telefonie 24uurs en tv-extra(100zenders)

ps: internet(intensied8000) en tv extra hebben we nu al. dus er zou alleen telefonie bijkomen---> vaste kosten 10euro p/m + wat je extra belt

12. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Tsja het kan heel goedkoop zijn, maar dan moet je dus geen mobiele nummers bellen met je vaste telefoon, want dat is verschrikkelijk duur.
    Maar afgezien van het geld, ben ik gewoon enorm ontevreden over @home.
    Maar misschien ben jij wel 1 van de mazzelaars die totaal geen problemen met ze heeft ;)

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    we hebben gelukkig geen problemen meer met hun...wel al eens gehad...dus ik klop maar even af ;)

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    bedankt voor je reactie

15. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38

17. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    het is heel moeilijk, want bij mijn ouders scheelt het wel heel erg en die hebben het zelfde pakket wat ik eventueel ook wil pakken.

internet(intensief8000) telefonie 24uurs en tv-extra(100zenders)

ps: internet(intensied8000) en tv extra hebben we nu al. dus er zou alleen telefonie bijkomen---> vaste kosten 10euro p/m + wat je extra belt

19. greetje82

greetje82 Bekend lid

Jul 11, 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Tsja het kan heel goedkoop zijn, maar dan moet je dus geen mobiele nummers bellen met je vaste telefoon, want dat is verschrikkelijk duur.
    Maar afgezien van het geld, ben ik gewoon enorm ontevreden over @home.
    Maar misschien ben jij wel 1 van de mazzelaars die totaal geen problemen met ze heeft ;)

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    we hebben gelukkig geen problemen meer met hun...wel al eens gehad...dus ik klop maar even af ;)

Share This Page