@home

Discussie in 'De lounge' gestart door Kikkert, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zelf nooit geen problemen met @home, 1 x storing, maar is meteen opgelost. Ik heb ook een mobieltje met een vast aantal belminuten per maand, daar bel ik weer alleen mobiele nummers mee. Het werkt ideaal. Misschien kun je het een tijdje 'proberen' zonder dat je er aan vast zit, of gaat dat niet?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja we kunnen het 2 maand proberen maar dan moet je wel de aansluitkosten betalen als je er vanaf ziet.

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ja ik zou @home ook niet aanraden vooral omdat ik nog meer met hen aan telefoon zit (klachtenlijn) dan dat ik zelf verbel

hier ook het volledige pakket van @home

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier ook een totaal pakket van @home en geen problemen. Ik bel wel met mijn mobiel naar mobiel.

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    het hangt ook af van het mobiele abonnement en je provider die je hebt. kosten voor de service nummers zullen niet veranderen. bellen buiten je bundel is in veel gevallen erg duur, maar er zijn ook providers die mee buigen met de kosten als dat gebeurd. tevens zijn er providers die een extra toevoeging kennen waarmee je voordeliger of voor alleen een starttarief naar vaste nummers. misschien verstandig om daar ook eens naar te kijken

Deel Deze Pagina