Iemand die ook kijkt? Dat was mooi gefilmd zeg,de geboorte van dat meisje , moest even een traantje wegpinken!! Ben ik nu de enige die altijd zit te janken bij dit soort series? 😂
Ja ik keek ook net!! Moest meteen weer terugdenken aan mijn eigen bevalling 😊 Word dan ook meteen weer een emotioneel wrak 😂
Ik heb hem opgenomen, ga hem denk ik vanavond kijken. Ik hoef niet te huilen maar ik zit wel zwijmelend met een glimlach op de bank
ooooh zijn er nieuwe afleveringen ja ? 😍 kan niet wachten om ze te kijken. Ik vond het altijd al een mooi programma maar sinds mn zwangerschap wordt ik altijd wel emotioneel haha
Was weer leuk! Beetje medelijden met het Spaanse stel, ze was flink in paniek toen ze moest persen. Werkte die ruggenprik nu nog steeds?
Ik kijk het altijd smiddags tussen 15 en 16.00. Zijn ook nieuwe afleveringen. Misschien herhaling van de maandag? Zit ook wel eens te huilen bij een bevalling maar vind het programma niet de moeite waard om op te nemen. Ziekenhuis bevalling vind ik sowieso al niks en ze grijpen altijd zo snel naar pijnbestrijding. Beetje jammer. Vaak ook van die zielige gevallen, jonge meiden dat je denkt pff zielig voor die baby dat je bij zulke ouders terecht komt.
Prachtig programma! Ik ben ook zo een dweil die jankt bij elke bevalling. Mn man jankt trouwens ook mee haha Die wil graag nog een vierde kindje