Even van mijzelf afschrijven

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by crystals, Jun 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crystals

crystals Actief lid

Oct 20, 2015
    404
    95
    28
    Hoi dames

Ik weet niet of er dames tussen zitten die mijn vorige onderwerpen hebben gelezen? In ieder geval daar kreeg ik, na mijn HSG onderzoek te horen dat ik een kijk operatie nodig had. Ook zou er een eileider worden verwijderd. Echter kreeg ik gisteren ineens te horen (zouden OK gaan regelen) dat ze mijn buik liever niet meer willen open maken. Dit in verband met de vele operatie's uit het verleden. Volgende week dinsdag moeten wij weer langskomen en dan gaat voor ons het ivf traject beginnen. Hoewel ik hier altijd al rekening mee heb gehouden, valt het toch even zwaar.. We gaan ervoor maar ik hoop maar dat wij dit aankunnen. Ik ben best nerveus voor de behandeling maar ook zeker voor de aankomende teleurstellingen. Ze sprak ook van mogelijk vocht in de eierstokken en dat dat wel eens in de baarmoeder lekt? Dit zou gevaarlijk kunnen zijn voor een eventueel vruchtje? Maar ze vertelde dat ze dat in de gaten zouden houden. Ze vertelde dat de punctie met mijn buik ook anders kon gaan uitpakken. Het is zo vreemd dat ik gewoon nog steeds geconfronteerd woord met het verleden. Iets van nu bijna... 9 a 10 jaar geleden. Ook maak ik mij flinke zorgen om de hormonen. Ik heb vroeger vaak last gehad van woede aanvallen ik wil absoluut niet daarin terug vallen. Zucht dames wat een gedoe allemaal

2. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,238
    6,904
    113
    Female
    Ik heb er geen ervaring mee. Maar kan me indenken dat dit heel heftig te verwerken is. Het is ook niet niks!
    Ik hoop voor jullie dat het snel positief uit zal pakken en alle moeite en tegenslagen een mooi eindresultaat hebben. :)

3. crystals

crystals Actief lid

Oct 20, 2015
    404
    95
    28
    Dankjewel Lill!

Share This Page