Maar wat is dat pcies voor spul? Hoe gebruok je het? Heb nl soms ook wel eens van die idiote huperventilatie aanvallen Heb nog wel pillen liggen dus als ik echt gek word kan ik die nog gebruiken haha Maar miss ga ik dit eerst wel uitproberen
Ik had het ook niet tegen jou Gewoon in t algemeen En misschien is dt 'beetje' stress voor jou niet serieus en voor andere wel
Ik heb 1 getraumatiseerde hond. Mij werd destijds Bach Bloesem spray aangeraden. Bij complete paniek 2x sprayen in de bek en het beest werd rustig! Zit altijd in mijn tas. Paar jaar geleden had ik examen. Dat zijn dingen waar ik heel nerveus van wordt. Rijd in ochtendspits en krijg bijna een aanrijding. Ik rommel in m'n tas, pak de spray en spuit die 2x op mijn tong en wat denk je? Niks, nada, noppes.
ik ben wel van de kruiden maar ik koop de kruiden zelf ik koop geen kant en klare producten. van de kruiden kun je bijvoorbeeld thee zetten
Wat zogelukkig zegt.. 2x op je tong sprayen. Hoop dat ik een beetje rust in mijn lijf krijg door dat spul. Maandag afspraak maken bij de psych...maar dit is ff voor de aanvallen. Oxazepam is mij te heftig..
Dit is inderdaad het geval bij "pure" homeopathie. De D-waarden op de medicijnen geven dan aan in hoeverre het verdund is. Het idee is dat het water een geheugen zou hebben en daardoor ondanks dat het eindeloos verdund is toch nog herinneringen zou hebben aan de werkzame stof, waardoor het alsnog zou werken . (denk dan echt aan minder dan één druppel werkzame stof en in 10 zwembaden van olympisch formaat en er dan een potje uit halen). Dit is natuurlijk klinkklare nonsens . Dit gezegd hebbende worden er ook veel middelen verkocht als zijnde homeopathisch terwijl het eigenlijk gewoon een "normaal" middel is op basis van planten en kruiden. Het gaat dan natuurlijk niet om een echt geneesmiddel, maar ook niet om die eindeloos verdunde onzin. Eigenlijk zijn dit dus geen "echte" homeopathische middelen, maar de naam wordt om marketing redenen gebruikt. Dit soort middelen zouden mijn inziens nog best kunnen werken- afhankelijk van de ingrediënten. Maar check dus altijd even de ingrediënten en als er zoiets als d4 of e.d. bijstaat en dit slaat op alle werkzame bestanddelen dan kan het hooguit alleen een placebo effect hebben.
Hmm okee en smaakt het ook nog ranzig ofzo? Hoop het ook voor! Lees soms wel es je verhalen en dan denk ik jeetje... Hier ook bij de psych, niet perse voor dat maar helpt wel wat en bij de fyiso En ik heb geen oxazepam.. Iets anders.. Geen idee hoe het heet en waar het is haha
Bitter! Ag het kan altijd slechter bedenk ik me maar . Heb mijn goede, maar ook slechte momenten. Diazepam? Heb je een pammetje ? Als dat bachbloesem niet werkt vraag ik wel oxazepam, maar ook puur om de aanvallen te onderscheppen en zo wat meer rust in mijn lijf te krijgen hoor. Mijn fysio en oefentherapeute zeiden beide dat ik 120 km/pu ga de hele dag door en tsja, dan raak je uitgeput. Vanmiddag was ik ook zo gejaagd meestal resulteert zich dit in een aanval, maar 2x sprayen en dat gejaagde was weg. Ben rustig geweest de rest van de tijd.. Tot nu, maar ik mag op vrijdag een paar wijntjes . Cheers
He gedver haha Nee heb geen pammetje Iets anders wat ook iets langer duurt voor t echt werkt iets van een week ofzo Maar het is nu al minder dus vandaar dat ik het niet ben gaan gebruiken nog maar was het zo zat toen ik een tijdje terug verdorie elke dag dacht dt ik dood ging en als ik naar de wc liep het leek o ik een marathon had gelopen en dus hele dagen niks deed... Maar nu was/is mn zoontje ziek en ik stressen en vanmiddag kwam het weer Haha cheers!(vanuit mn bedje)
Herkenbaar! Bij mij ging het geleidelijk aan weer beter, totdat ik ruzie kreeg met mijn schoonouders, daarna ging het weer ff beter, maar zit nu vlak voor mijn ongesteldheid. Lang leve onrust! Beetje PMS dus...
Al moet ik wel zeggen dat jij t erger heb hoor.. Maar ik vind het al vervelend bij mezelf dus kan me wel beetje voorstellen hoe jij je soms moet voelen.. Ik ga lekker slapen en dan kan ik er morgen weer fris en fruitig tegenaan hoop ik Succes met je bachje! doe m de groeten haha En natuurlijk ook succes bin de psych Enne je mag me ook altijd pbtjensturen ofzo mocht je je ei kwijt willen
Ik ben met homeopathie opgegroeid en zeg je eerlijk dat ik soms nog steeds niet met mijn gezonde verstand kan bevatten hoe het nu precies werkt. Mij heeft het vaak geholpen, soms ook niet. Het is vrij lastig een passend middel voor iemand te vinden. Bij homeopathie gaat "gelijke behandeling voor iedereen" niet op. Er wordt gekeken naar de wortel van het probleem, naar de biografie van iemand, naar de ziekteverloop van jezelf en familie. Op basis van die informatie wordt een passend middel gezocht voor de klacht(en). Door jezelf onmiddellijk te distantiëren van iets omdat het niet wetenschappelijk bewezen kan worden, doe je in mijn ogen alleen jezelf tekort mee. Homeopathie werkt. Zei het door het geheugen van water, zei het door een placebo effect. Ik gebruik altijd homeopathie voor mijn kinderen en heb nog nooit hoeven uitwijken naar reguliere medicijnen. Nogmaals, bij mijzelf niet altijd succes gehad, heb het idee dat het bij kinderen effectiever werkt. Genoeg succes gehad om te concluderen dat het voor mij wel degelijk werkt. En daar gaat het uiteindelijk om toch? Dat jij er baat bij hebt. Daar kan wetenschappelijk bewijs (of het gebrek ervan) niks aan veranderen.
Ik ben het helemaal met voorgaande eens.mij heeft homeopathie geholpen en ik ga ermee door.vooral met dingen als koortslippen waar ik vijf maanden mee gelopen heb en na twee weken was het over.en heel erge stress en psychisch somatische symptomen.overigens doe ik nu ook aan acupunctuur en daar heb ik ook veel baat bij. Ik probeer vooral op natuurlijke manier op te lossen.mijn zoontje krijgt homeopathische middelen maar niet van vsm, maar van een homeopaat.bolletjes of poedervorm.neusspray of hoestdrank geef ik natuurlijke middelen.hij reageert heel goed op deze middelen.dus placebo of niet, bij kinderen helpt het heel goed is mijn ervaring! Wanneer het je helpt dan zou ik het gebruiken!fijn dat je iets gevonden hebt wat zo goed werkt voor je! Overigens weet ik ook niet of je voor iedere kwaal homeopathie kan gebruiken maar wel voor erg veel!
Ik schreef in een ander topic van jou ook al over xanax retard..word je niet suf van en functioneerd gewoon normaal 0,0 bijwerkingen oxazepam werd ik van een 1/2 tablet zo suf als een konijn homeopathie helot bij mij absoluut niet bij paniekaanvallen
Tnx, ja gister kreeg ik nog een leuk aanvalletje in de het Alexandrium, gelukkig door kunnen bijten en nog een gezellige dag kunnen hebben en lekker kunnen winkelen. Was best trots . Jammer genoeg was ik s'avonds zo gejaagd als je het maar kan hebben, maar ben ook ongi geworden, dus daar is de aap mee uit de mouw gekomen hoor. Het zou fijn zijn als ik voor de aanvallen idd iets zou kunnen krijgen waar ik NIET suf van wordt, dat vind ik echt teveel risico met een dreumes die overal op wil klimmen en klauteren.
dus het helpt echt? mischien ook wel wat voor mij heb ook de beruchte oxacepam voor een aanval al gebruik ik ze nooit meer...omdat het zulk rotspul is... maar helaas nog wel aanvallen...bah