ik ben voor homeopatisch, kom bij een vrouw die via NEI therapie mijn emoties onder controle houd en ze een plekje geeft. Aanrader! DEN HAAG. pb me voor dr gegevens. Ben 3 dagen geleden geweest en denk nu hehe...thats me en daar ben ik weer Zelf maak ik bach druppels afgepast op mij/ mijn man en en mijn dochter en mensen die dit ook graag willen. Uiteindelijk ondersteund dit het. Ik ga me verdiepen in de NEI therapie om dit mijzelf aan te leren via een opleiding. Is toch bijzonder he dat alternatieve.
Ik ben de laatste week heel licht in het hoofd, heb last van m'n evenwicht en ik heb al erg lang last van oorsuizen. Nu wil ik morgen voor een afspraak bellen bij de natuurgeneeskundige. Mijn man en schoonvader hebben erg veel baat gehad hierbij, de dokter zegt dat ik vocht achter m'n trommelvlies heb, dat zegt hij al 2 jaar.. Ben benieuwd! Ik geloof er wel degelijk in!
Ik gebruik nu sinds een week een speciale bachmix tegen angst en paniek. De eerste dagen werd het iets erger, maar gisteren en vandaag gaat het top.