Hoi hoi, Ik heb pco en we hebben een tijdje onder behandeling gestaan van een gyn, provera/clomid geslikt zonder resultaat. Nu ben ik net begonnen aan een vruchtbaarheidsbehandeling via een homeopathe, ik heb hier veel vertrouwen in. Maar ik kan helaas weinig ervaringsverhalen van andere vrouwen vinden.. En daar ben ik nou net zo benieuwd naar! Ik hoop dat er iemand reageert die ook een alternatieve weg is ingeslagen! Liefs
Hoi hoi, Ik heb hier helaas geen ervaring mee, maar zit ook aan homeopathie te denken. Mag ik vragen wat je precies doet?
Natuurlijk mag je dat vragen! Ik ben vrijdag bij de homeopathe geweest, en ze had eerst een gesprek gepland van 1,5 uur. Ze heeft echt van alles gevraagd, ook wat voor persoon ik ben. Daar stemmen ze dan de medicijnen op af. Ze gebruikt een behandelmethode van een buitenlandse collega, dat heet 'the Vannier method' Die collega heeft daar heel veel succes mee gehad, van de eerste 50 vrouwen werden er 45 zwanger zoiets. Het is echt een heel behandelplan, ik heb 7 flesjes met druppels die ik op verschillende momenten in moet nemen. In principe kun je bij elke homeopaat terecht, maar ze hebben wel allemaal hun eigen methode. Ik ken iemand die ook pco heeft en die is ook dmv van homeopathie zwanger geraakt
Hoi Mariska, Ik heb me aangemeld bij een klassiek homeopaat. Daar passen ze de methode van segment elektrografie toe. Helaas duurt het erg lang voordat ik terecht kan. Meten ze je ook door mbv een apparaat? En kunnen ze dan zien waar je een tekort aan hebt? Ben erg benieuwd naar je afspraak Liefs Nikkie
Ik heb twee weken geleden ook mijn homeopaat weer bezocht. Zij is ook Irisscopist en bij haar heb ik jaren geleden ook goede resultaten behaald met mijn darmen. We zijn gestart met een behandelplan om mijn psyche wat behoorlijk uit balans was door de mededeling van de translocatie van mijn vriend en mijn darmen weer in balans te brengen. Eind volgende maand gaan we een behandelplan voor een goede zwangerschap starten. In de tussentijd adviseerde ze mij om mijn vriend zinktabletten te laten slikken zodat zijn sperma van een beter kwaliteit zou worden. Dit doet hij braaf dagelijks. Hiermee wil ik aangeven dat het wellicht van belang is om ook dit samen te doen en niet alleen de vrouw
Hey meiden, bedankt voor jullie reacties! Ik ben inmiddels gestart met het behandelplan en ben vandaag ongi geworden, dus zit op dag 1. Spannend! @Nikkie ik ben niet doorgemeten, hoe werkt dat precies dan? @Nicoletta bedankt voor de tip van die ijzertabletten! Liefs
ik ben gelijk doorgerold in het spuiten met Puregon ,toen bleek dat clomid niet aansloeg. Ik heb er eigenlijk nooit overna gedacht om het op de homeopatischa manier te proberen. Tis wel zo, dat dat een lange inwerk tijd heeft. Meestal pas na een paar weken heeft het zn optimale werking. Succes, ik blijf dit wel even volgen!
Hoi Mariska, Dat klinkt wel allemaal interessant! Ik mag a.s. maandag naar de homeopaat. Ik zal je laten weten wat hij allemaal doet..... Ben zo benieuwd! Liefs Nikkie
@Nicoletta: verkeerd gelezen haha. Ik zal er aan denken dat hij de goede slikt @Poohbear bedankt voor je reactie, lief! Succes met de laatste loodjes van je zwangerschap! @Nikkie ik ben ook benieuwd naar jouw verhaal, alvast sterkte maandag!