Hoi! Even een vraagje voor de meiden die ook wel eens Provera hebben gebruikt. Ik heb een kuurtje Provera gekregen en ik heb nu al bijna een week erge last van mijn borsten. Ze zijn gezwollen en doen zeer aan de bovenkant en de zijkant. Het lijkt net alsof er een soort "schijven" inzitten. Ik heb afgelopen zaterdag mijn laatste tablet ingenomen maar de pijn/gezwollenheid is nog niet weg. In de bijsluiter staat dat er als bijwerking in het begin gespannen borsten kunnen ontstaan en dat dat na verloop van tijd weer weg moet gaan. Ik heb al eens eerder Provera gebruikt en toen had ik nergens last van! Heeft iemand dit ook wel eens gehad?
ik heb nu 3x provera gehad maar geen enkele keer had ik last van mn borsten....ik had wel ontzettende last nadat ik met clomid een eisprong heb gehad....en ik voor het eerst vanuit mijzelf dus omgesteld moest worden.... het leek wel of mijn lichaam eindelijk eens aan het werk ging
Hoi Marieke, Ik heb deze maand voor het eerst provera gebruikt omdat mijn IUI poging is afgebroken. Ik heb ook heeeeel erg last van mijn borsten gehad. Later las ik in de bijsluiter dat het 1 van de bijwerkingen waren. Ik had nog nooit zoveel pijn gehad aan mijn tepels Gelukkig is het over, ben al een paar dagen gestopt met slikken.
En ben je inmiddels al ongie geworden? Het gekke is dat ik normaal als ik ongesteld moet worden ook last van mijn tepels heb, maar dan ook alleen maar van mijn tepels. Nu heb ik echt last van mijn borsten zelf... Vorige keer was ik rond deze tijd ook al ongie, maar nu ook nog niet.
Oh dat is apart. Momenteel heb ik geen pijnlijke borsten/tepels. Het is echt helemaal over. Heb sinds gister last van hele lichte bloedverlies. En tegelijk last van onipijn in buik/rug/bovenbenen. Kan dus elk moment doorbreken.. Gezien mijn normale cyclus zou ik eigenlijk vrijdag ongesteld moeten worden.