Hallo, Ik heb een vraagje. Is er ergens bekend of uit ervaring, welk standje je het beste zwanger zou kunnen worden? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... Groetjesss
bij mij weten maakt dat niks uit. het word toch met tig km per uur je lichaam ingespoten .al ga je op je kop staan dan gaan ze vast niet sneller naar beneden. doen wat je zelf het prettigst vind. de natuur bepaald wanneer je een keer zwanger mag raken
gewoon dat standje wat jij (jullie) het lekkerste vinden.... er is geen enkel aanleiding om aan te nemen dat het vrijen in een bepaalde stand de kans op zwangerschap vergroot, enige wat de kans op zwangerschap vergroot is als je vrijt in een standje waarin jij goed opgewonden raakt doordat je goed opgewonden bent kunnen de zaadcellen de weg naar het "ei" beter nemen dan wanneer je vrijt in een standje die je niet zoveel doet omdat je meer bezig bent met het idee of dat standje beter zou zijn voor de zaadcellen.. idd wat al gezegd is al ga je op je kop staan en blijf je een half uur lang zo staan op het moment dat je weer normaal met "beide benen" op de grond staat verlies je altijd wel weer wat...en de echte zwemmer zijn dan allang en breed op weg naar hun doel...en tja dan is het maar net afwachten of er een is die "scoort" of niet...