schoenen van de action

Discussie in 'De lounge' gestart door boxertjes, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik zie regelmatig schoenen te koop bij de action. nu hebben we weer zwarte dames schoenen.
    ik heb er nooit schoenen gekocht.

hebben jullie ooit schoenen gekocht bij de action en wat vind je ervan?

2. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    snel kapot.

3. mamavanY

mamavanY Actief lid

7 aug 2012
    288
    0
    0
    Onderin nederland
    Ze gaan niet zo lang mee als schoenen van 100 euro, maar het zijn echt prima schoenen! Ik heb de zwarte gympen ook, ze zitten als gegoten!

4. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik heb ooit eens van die ugg achtige dingen gekocht omdat ik toen een paar weken mee wilde helpen in het magazijn bij ons bij de zaak, waren prima dingen voor een paar weken maar de kwaliteit stelt niet veel voor.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zomers koop ik die ballerina's voor 5 euro ofzo. Aan het einde van de zomer gooi ik ze weg, want dan zijn ze stuk.

6. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Kwaliteit is niet super de puper maar hey het is de action.

Ik heb in de winter altijd die nep uggs, zitten heerlijk en kosten geen drol. Je moet niet verwachten dat je er een heel jaar mee kan lopen maar voor zo even is het wel te doen.

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

toevallig van de week de pumps bekeken die er lagen. leken wel karton haha. er lagen ook gympen die zagen er prima uit. heb getwijfeld voor leuke ballerina gympen voor mijn oudste maar twijfelde over de maat. ze heeft nu dalijk 29 maar ze leken echt mega. daarom laten liggen.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb laarzen gekocht daar en nog best even mee gedaan. En slippers en ballerina's. Je kan idd geen topkwaliteit verwachten maar ze zitten prima!

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

nee, ik heb te moeilijke voeten voor wat de action aanbied.:)

maar kleding op zich heb ik geen moeite mee, zit soms best leuke dingen tussen.

10. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ja, die ballarinas! Die zitten heerlijk, andere krijg ik altijd zere voeten van. Zijn ze er alweer?

En inderdaad, ze gaan hooguit 1 zomer mee, vaak maar een halve zomer bij mij maar ik draag ze dan ook veel.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb er ooit slippers gekocht en kreeg er ontzettend last van mijn rug van. Kreeg er zgn. platvoeten van.
    Dus ik doe het noooit weer! Echt weken last van mijn rug gehad. Slippers in de container gegooid, goede slippers gekocht en was er vanaf!

Goedkope schoenen lijken leuk, maar het zijn niet de beste en funest voor je rug!

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

In de winter haal ik die nep uggs,zitten lekker maar zijn wel snel kapot bij de zool (laat los)
    Maar zomerschoenen haal ik er ook,ook voor mijn oudste.
    Mijn jongste heeft net aan te kleine voetjes nog voor de schoenen van de action.
    Ze hebben er in de herfst ook vaak leuke regenlaarsjes,die kan ik nooit weerstaan en die gaan wel weer goed mee,vind ik

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik koop echt geen schoenen bij de action, mijn voeten en mijn rug zijn me lief. Ik loop erg veel en ben dan ook van mening dat je niet moet besparen op schoeisel. Ik koop wel altijd goede schoenen in de uitverkoop, met bijv 70% korting of zo, ben ik wel wat duurder uit, maar dan heb ik wel goede schoenen (voor rug en voeten) bovendien doe ik er langer mee en vindt ik het er netter uitzien als actionschoenen.

Ook voor de kinderen koop ik er absoluut geen schoenen.

Deel Deze Pagina