Mijn zoontje is nu bijna 10 maanden. Hij loopt al langs de tafel en af en toe laat hij ook los en staat dan een paar tellen zonder steun. Hij trekt nu elke keer zijn sokjes uit. Weet iemand goede sokjes die lastiger uit te trekken zijn of zijn deze er gewoon niet. Verder zou ik willen weten of ik nou slofjes voor hem moet kopen of al een soort schoentjes. Ik heb al wel schoentjes gehad maar dan met zo'n zacht zooltje. Eigenlijk gewoon voor de sier. Maar omdat hij nu gaat stappen wil ik graag weten wat jullie hebben. Oh ja, de schoentjes die hij had waren volgens mij maat 18 of 19, maar die past hij bijna niet meer.
klompsokjes zijn echt ideaal, hier verkopen ze ze bij de schoenmaker. Heeft een leren zooltje waardoor hij niet uitgleid op de laminaatvloer.
gewoon op blote voeten... Gijs trekt ook zn sokken steeds uit.. Af en toe voel ik eens aan zn voeten en dan zijn ze soms bijna "heet". Bij hema heb ik van die blauwe leren slofjes gekocht, voor als we naar buiten gaan.. Klompsokken werd mij afgeraden, die schijnen nog al eens uit te gaan ( zei leidster kdv).. Binnenkort word t tijd voor schoenen..dan word blote voeten waarschijnlijk te koud.. Dan probeer ik de badstof sokjes met anti-slip die ik ook bij Hema al gekocht heb..
Hier ook merendeels op blote voetjes, zeker in huis. Voor het kdv of als we ergens heen gaan heb ik wel schoentjes maar ook die trekt ze regelmatig uit zodat ze daar ook met blote voetjes rondkruipt ed. Die hema anti slip sokjes zijn ook goed, daar kan ons meisje ook goed op staan zonder weg te glijden.
Wij hebben voor buiten de babyproof schoentjes van SHoesme. Deze zijn lekker soepel en ze hebben toch iets aan de voetjes
Bardossa en Shoesme (zie de site van O'moda bijv.) hebben schoentjes met flexibele zooltjes, die kan je nu nog even meepikken in de uitverkoop. Kan je winterschoenen kopen als je kindje echt gaat lopen, die moet je nu nog niet aanschaffen, die voeten groeien zo snel! Mijn zoontje leerde lopen in de wintermaanden en daarom wou ik wel iets aan de voeten hebben, sokken gingen hier ook steeds uit, en kwam dus uit op Zootjes leren slofschoentjes.
je hebt ook sock ons, dat zijn stoffen dingen zodat je kindje niet meer zijn of haar sokken uit krijgt, hier bevallen ze prima! (nadeel is alleen dat het geen anti slip heeft, dus doe er antislip sokken onder...
Oh dat is misschien ook wel een goede tip de sock ons. Misschien dat ik daar maar eens een setje van ga proberen. En de schoentjes van shoes me lijken me ook erg goed, maar wat zijn ze duur zeg. En dan te bedenken dat ze er zo snel uitgroeien...
blote voetjes is het beste natuurlijk, mocht dat te koud zijn, zou ik voor zootjes gaan. Of ander merk leren slofjes (roosjes, oxxy, boumy's) Zo min mogelijk aan de voetjes als ze staan en nog niet lopen. Als je naar buiten gaat kun je natuurlijk wel van die flex zooltjes aandoen voor de kou, maar voor binnen zou ik het pas doen als hij echt loopt.
Ik zou voor leren slofjes gaan. Is lekker dun en flexibel en anti-slip. Schoentjes is toch beter om mee te wachten tot ze 6 weken kunnen lopen ook al is het met flexibele zool. En die slofjes kun je altijd nog voor binnen gebruiken als het wat kouder is. Ik heb ze bij slofjes.nl in de opruiming gekocht en was nog geen 15 euro kwijt incl verzenden. Bij de hema heb je ze ook maar zijn minder mooi en nog 17 euro!
Blote voetjes! Julia trok (en trekt nog steeds) alle sokken uit, dus die loopt thuis altijd op blote voeten. Qua schoenen vind ik de Prenatal heel handig. Die hebben bakken vol met van die zachte schoentjes, vaak met anti-slip, en vaak voor maar een paar euro. Die heeft Julia aan gehad tot ze echt goed kon lopen, en toen hebben we echte schoenen bij de schoenenwinkel gekocht. Julia heeft nu pas maatje 18, dus qua maten weet ik het verder niet.